Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Førsteklassingen har vært lei seg siden hun begynte på skolen. Hun har venner og slikt, enkelte som hun kjenner svært godt, men det er en annen elev som gjentatte ganger påpeker at hun ikke vil leke med min datter og at min datter ikke er hennes venn. I dag ble andre gangen jeg måtte ta det opp med lærer, men jeg stoler ikke på at han har kompetanse nok/guts nok til å ta det... Ser ikke ut til at de gjør stort for klassemiljøet heller, lite lek og sang , mye arbeid og stillesitting. Bør jeg ta det med administrasjonen? Andre foreldre? Læreren? Anonymous poster hash: 64f5e...484
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Førsteklassingen har vært lei seg siden hun begynte på skolen. Hun har venner og slikt, enkelte som hun kjenner svært godt, men det er en annen elev som gjentatte ganger påpeker at hun ikke vil leke med min datter og at min datter ikke er hennes venn. I dag ble andre gangen jeg måtte ta det opp med lærer, men jeg stoler ikke på at han har kompetanse nok/guts nok til å ta det... Ser ikke ut til at de gjør stort for klassemiljøet heller, lite lek og sang , mye arbeid og stillesitting. Bør jeg ta det med administrasjonen? Andre foreldre? Læreren? Anonymous poster hash: 64f5e...484 Hva sier læreren da? Det er ikke sikkert den versjonen du hører fra din datter er helt objektiv og dekkende for alt som skjer. Anonymous poster hash: 10c07...4c0
februarprins2013 Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 herregud, la det gå litt tid før du klager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå