Gå til innhold

Dress i bhg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tynn parkdress til 3-åringen nå, men den er blitt ødelagt. Hvilken dress kjøper jeg nå som hun kan ha frem til vinterdressen skal brukes?

Anonymous poster hash: 19916...945

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Softshell fra name it har vi.

Myk og god, slitesterk.

Skrevet

Har en tynn parkdress til 3-åringen nå, men den er blitt ødelagt. Hvilken dress kjøper jeg nå som hun kan ha frem til vinterdressen skal brukes?

Anonymous poster hash: 19916...945

Anbefaler parkdressen til polarn o pyret -har avtagbart fleecefor inni så den kan brukes som tynn skaldress uten foret og er god utover høsten med foret inni. Dyr, men veldig god kvalitet!

Anonymous poster hash: 49c6c...c47

Skrevet

Her bruker de tynn parkdress fortsatt ja

Anonymous poster hash: 88a54...bed
Skrevet

Anbefaler parkdressen til polarn o pyret -har avtagbart fleecefor inni så den kan brukes som tynn skaldress uten foret og er god utover høsten med foret inni. Dyr, men veldig god kvalitet!

Anonymous poster hash: 49c6c...c47

Her hørt fra flere at denne også kan brukes på varme vinterdager. Vi er veldig fornøyd med vår.

Anonymous poster hash: 30672...6e8

Skrevet

Har todelt, bukse og jakke fra Polarn. Veldig greit så kan han ta av jakken om det blir varmt. Men barnet er 5 1/2 da, så dress er kanskje greiere om din er mindre? Anbefaler uansett pop.

Anonymous poster hash: b670b...576

Skrevet

Her har vi ikke hatt brukt for dress ennå😅I dag er det 19 grader i sola😊

Anonymous poster hash: 0aa76...576

Skrevet

Bruker heller ikke dress ennå, men det kan fort endre seg. 20 grader i skyggen nå. Uansett er jeg veldig fornøyd med name it sine softshell-dresser, rimelige, myke og vanntette (med mindre hun sitter i en vanndam, da). Supre dresser til vår og høstbruk.

Skrevet

Bruker ikke dress ennå, her vi bor er det siste rest av sommer og hun går i t-skjorte og sandaler. Men det kan forandre seg over natta og jeg har dressen klar til å sende med ved behov. Det er en tynn vinddress fra ticket2 heaven som hun brukte i våres. Vurderer å kjøpe en softshelldress da jeg hører mye bra om disse.

Skrevet

Våre har brukt sodtshelldress i bhg i noen uker allerede. Forrige uke kom beskjed i garderoben om at barna burde ha det/tynn skalldress.

Anonymous poster hash: e3e7a...95e

Skrevet

Jeg jobber med de minste og vi er ute på formiddagen, da har vi på barna skallbukse og lett overdel eller tynn høstdress det er rått og vått ute på morgenen her.

Pop sine uforede 2delte er gull.

Skrevet

3 åringen har parkdressen hengene i bhg. Reima parkdress. Men foreløpig har det ikke vært bruk for den.

Det finnes jo sååå mange fine dresser i ulike prisklasser.

Anonymous poster hash: 89236...0cf

Skrevet

Bhg til guttungen her ba om å få parkdresser denne uken. Så nå henger det en tynn parkdress der, foreløpig ikke blitt brukt.

Skrevet

Mine bruker skalltøy fra Polarn O. Pyret fram til det er vinterdressvær. Jeg liker ikke softshell. Jeg synes det veldig fort blir klamt og ubehagelig, og det puster mye dårligere enn skalltøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...