Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Jeg hadde sex med samboeren min for 5 dager siden. Noen dager etter fikk jeg spor av blødning på papiret, det var litt rosa. Ikke noe mer. Hva kan det være, er det noen som har opplevd det? Jeg skal ha eggløsning om halvannen uke, men jeg har ikke sjekket om jeg har hatt det. Anonymous poster hash: c68d9...168
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Festeblødning? Anonymous poster hash: 000ef...69b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Festeblødning? Anonymous poster hash: 000ef...69b Jeg vet ikke, hvordan ser det ut? Jeg var litt redd for det, har ikke tatt test, men jeg har nettopp hatt mensen så trodde liksom ikke det var mulig.. Anonymous poster hash: c68d9...168
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Jeg får det av og til etter heftig sex😆 Anonymous poster hash: b334b...043
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 Jeg får det av og til etter heftig sex Anonymous poster hash: b334b...043 ok !! Sexen var ikke så heftig akkurat, men det kan selvsagt ha vært en slik blødning. Absolutt Pleier ikke å få det, men det må jo kunne skje innimellom... Men det var rosa da, friskt.. det har ikke noe å si? Anonymous poster hash: c68d9...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå