Gå til innhold

Svangerskapspenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor fikk du? Hva jobber du med?

Anonymous poster hash: b6fb9...8d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber som sykepleier og fikk pga. mangel på søvn stort sett hele første og andre trimester.

Anonymous poster hash: b109f...0c7

Skrevet

Jobber som sykepleier og fikk pga. mangel på søvn stort sett hele første og andre trimester.Anonymous poster hash: b109f...0c7

Var mangel på søvn pga jobben, eller andre årsaker? Med tanke på svangerskapspenger får man hvis jobben er en risiko? Eller kan man få av andre årsaker og?

Skrevet

Det var mest pga. jobb men også av andre årsaker. Hør med lege eller jordmor. Alt handler om arbeidsplassen kan tilrettelegge for deg eller ikke, i forhold til hva du sliter med. Er du syk trenger du selvfølgelig sykmelding.

Skrevet

Dersom det er forhold i jobben din som utgjør en risiko for svangerskapet og du har en arbeidsgiver som ikke kan tilrettelegge, gir dette selvfølgelig rett til svangerskapspenger. Lykke til!

Skrevet

Hvorfor fikk du? Hva jobber du med?

Jeg har bekkenløsning. Har vært fullt sykmeldt i 1 måned nå. Kommer til å være det resten av svangerskapet. (2 mnd) Min arbeidsgiver sa de skulle søke om svangerskapspenger i og med at tilrettelegging ikke var mulig med smertene mine. Jeg har ikke gjort noe. Snakk med lege og arbeidsgiver så vet nok de hva som er best i din situasjon.

Anonymous poster hash: a0adf...c78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...