Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Jeg er sjokkert over hva jeg sa, men jeg føler virkelig ikke for å si unnskyld eller si noe til han i det hele tatt før han sier unnskyld! Mye som har bygd seg opp over tid og når han begynte å snakke til meg som om jeg var tre år og tilbakestående ble jeg så sint! Jeg kalte han et jævla rasshøl og drittsekk! Det er ting jeg aldri sier! Ble jo helt sjokkert selv og ba han dra for jeg ville ikke snakke med han. Kjenner at jeg er så sint!! Anonymous poster hash: a6c56...67d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Uten at jeg vet bakteppet her, så kanskje en unnskyldning for navnekalling kan være på sin plass? Så kan resten av krangelen stå, men uten navnekalling. Anonymous poster hash: 2a51b...8ed
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Jeg har ringt han og sagt unnskyld Anonymous poster hash: a6c56...67d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Jeg har ringt han og sagt unnskyld Anonymous poster hash: a6c56...67d Så lenge holdt du ut! Hvorfor finner du deg i at han snakker til deg som du var tre år? Anonymous poster hash: 36a7d...581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå