Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Hva har dere med da? Frukt? Sjokolade? Kake? Hm, urutinert på foreldremøte...🙈 Anonymous poster hash: 11f56...d9e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Kjeks og druer er det mest av på foreldremøtene her, men av og til kommer det noe bakst også Anonymous poster hash: 85df1...d03
Gjest Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Synes det er en uting å ha noe å slafse på til enhver tid. Klarer ikke folk som er på et foreldremøte seg uten noe å dytte i munnen? Nok om det. Ta med en kjekspakke eller frukt. Og ja, jeg har vært på mange foreldremøter gjennom tidene og er dessverre ikke så stor fan av disse kakene. Holder med en kopp kaffe😊
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Synes det er en uting å ha noe å slafse på til enhver tid. Klarer ikke folk som er på et foreldremøte seg uten noe å dytte i munnen? Nok om det. Ta med en kjekspakke eller frukt. Og ja, jeg har vært på mange foreldremøter gjennom tidene og er dessverre ikke så stor fan av disse kakene. Holder med en kopp kaffe😊 Jeg er faktisk enig med deg der. Foreldremøte varer ikke så lenge at man må ha noe å bite i. Dette tok jeg opp i plenum, tro eller ei var det flere som var enige med meg, men dessverre var det flertall som ønsket å fortsette med det. Så sist gang det var vår tur å ta med noka, da tok jeg bare med en tvist pose. Anonymous poster hash: 08479...24e
sug lut Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 Synes det er en uting å ha noe å slafse på til enhver tid. Klarer ikke folk som er på et foreldremøte seg uten noe å dytte i munnen? Nok om det. Ta med en kjekspakke eller frukt. Og ja, jeg har vært på mange foreldremøter gjennom tidene og er dessverre ikke så stor fan av disse kakene. Holder med en kopp kaffe Det er mange som kommer direkte fra jobb - at man kan putte inn en kjeks eller noen druer gjør det hakket mer levelig.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #6 Skrevet 1. september 2016 På foreldremøter på både barne og ungdomsskolen har vi bare blitt tilbudt kaffe (u.skolen har stor maskin med 'alt'). I Bhg satt de frem masse druer. Enkelt å bare skylle, små biter uten å kutte og rester holder seg fint over natta så barna kunne få resten. Jeg synes det holder med en kaffe, hadde ikke trengt noe i det hele tatt. Anonymous poster hash: c432f...110
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #7 Skrevet 1. september 2016 Det er mange som kommer direkte fra jobb - at man kan putte inn en kjeks eller noen druer gjør det hakket mer levelig. Her hos oss får vi vite i god tid i forveien, så jeg pleier å spise mellommåltid på jobben før jeg drar på foreldremøte. Om folk ønsker å ha noe å bite i, ta med da selv og ikke utsett andre for merarbeid Anonymous poster hash: 08479...24e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #8 Skrevet 1. september 2016 Takk for svar! Hører gjerne fra flere. Vi har fått beskjed om at gutteforeldrene skal ta med noe å bite i, så det er egentlig ikke et spørsmål om å ta med noe eller ikke. Var bare litt usikker på om det var forventet kake eller om jeg kunne kjøpe med noe. Anonymous poster hash: 6510d...04e
sug lut Skrevet 1. september 2016 #9 Skrevet 1. september 2016 Her hos oss får vi vite i god tid i forveien, så jeg pleier å spise mellommåltid på jobben før jeg drar på foreldremøte. Om folk ønsker å ha noe å bite i, ta med da selv og ikke utsett andre for merarbeid Anonymous poster hash: 08479...24e Tja, jeg ser ikke det store merarbeidet i å ta med ei pakke Safari-kjeks, og i jungelen av lamme forsøk på å få foreldre til å omgås og bli kjent (foreldrefester, mammatreff) så er jo dette faktisk en anledning der man uansett er tilstede og kan ta en prat over kaffekoppen.
TPK Skrevet 1. september 2016 #10 Skrevet 1. september 2016 Hvis alle gutteforeldrene tar med hver sin kake blir det vel litt i overkant? Skal dere spise en kvart kake hver da? Jeg ville tatt med frukt. Enten druer eller noe du har delt opp på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #11 Skrevet 1. september 2016 Tja, jeg ser ikke det store merarbeidet i å ta med ei pakke Safari-kjeks, og i jungelen av lamme forsøk på å få foreldre til å omgås og bli kjent (foreldrefester, mammatreff) så er jo dette faktisk en anledning der man uansett er tilstede og kan ta en prat over kaffekoppen. Her snakker jeg om foreldremøte som varer maks 1-1,5 timer, og verken fester eller barseltreff er nevnt. Det er noe annet det. Anonymous poster hash: 08479...24e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #12 Skrevet 1. september 2016 Takk for svar! Hører gjerne fra flere. Vi har fått beskjed om at gutteforeldrene skal ta med noe å bite i, så det er egentlig ikke et spørsmål om å ta med noe eller ikke. Var bare litt usikker på om det var forventet kake eller om jeg kunne kjøpe med noe. Anonymous poster hash: 6510d...04e Alle gutteforeldre? Hvor mye skal dere spise egentlig? Varer foreldremøtet i flere timer? Anonymous poster hash: 9cdab...6a9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #13 Skrevet 1. september 2016 Alle gutteforeldre? Hvor mye skal dere spise egentlig? Varer foreldremøtet i flere timer? Anonymous poster hash: 9cdab...6a9 Hehe, har tenkt på det samme. Det er vel ca 40 gutter på trinnet.. Men det er vel en lettvindt måte å dele opp på tenker jeg uten for my organisering. Men jeg syns det er greit å ta med noe. Var bare litt usikker på hva standaren bruker å ligge på. Møte varer i to timer. Anonymous poster hash: 6510d...04e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #14 Skrevet 1. september 2016 Det sier seg vel selv at hvis alle gutteforeldrene skal ha med seg noe er det feks en pakke kjeks, eller noe frukt😊 Anonymous poster hash: d7eee...f02
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #15 Skrevet 1. september 2016 Allergivennlig, f.eks vaniljemuffins uten gluten, melk og egg. Anonymous poster hash: 68bfa...79b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #16 Skrevet 1. september 2016 i barnehagen pleier vi å sette frem druer og litt nøttemix, kaffe,te og vann . Anonymous poster hash: 5eb73...a9d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #17 Skrevet 1. september 2016 Allergivennlig, f.eks vaniljemuffins uten gluten, melk og egg. Anonymous poster hash: 68bfa...79b Skal tro hva de består av. Kun hirsemel og vann, da? Anonymous poster hash: bc87c...f65
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #18 Skrevet 1. september 2016 Sånn gjør de her også, f.eks jenteforeldrene tar med noe å drikke og gutteforeldrene noe å bite i. Det blir veldig mye drikke og veldig mye å bite i, alle har jo med seg mer enn de selv har i seg, f.eks 1,5 liter eplejuice og en pakke kjeks. Om du har fri den dagen og tid til å bake så gjør det gjerne. Forrige foreldremøte her var bordet fyllt med kjeks og druer, også var det et stort fat med kanelboller. Du kan jo tenke deg hva som forsvant som dugg for solen Anonymous poster hash: 85df1...d03
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #19 Skrevet 1. september 2016 Her varer foreldremøtene i 3 timer så jeg pleier å ha med matpakke. Rekker ikke spise etter jobb og det er aldri servering eller kommet forslag om dette. Frukt,nøtter og evt litt kjeks kan dempe sulten en liten stund 😊 Anonymous poster hash: bc69d...dd3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #20 Skrevet 1. september 2016 Gjør som danskene, ta med en kasse øl. Anonymous poster hash: bc87c...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå