Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Forsøker å bestilla gardiner til barnerom på nett. Føtex meiner eg det heiter. Får det ikkje til stopper når eg skal skriva adresse, kjem ikkje vidare til betaling. Nokon som veit liss ein gjer det? Den aksepterer ikkje adressa min ser det ut som. Sida er dansk. Anonymous poster hash: 4511d...d3e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 . Anonymous poster hash: 4511d...d3e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 De sender vel kun i Danmark? Anonymous poster hash: 8e074...bf5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Føtex er en dagligvarekjede. Er du sikker på du har rett adresse? Anonymous poster hash: 23ae0...3de
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 Forsøker å bestilla gardiner til barnerom på nett. Føtex meiner eg det heiter. Får det ikkje til stopper når eg skal skriva adresse, kjem ikkje vidare til betaling. Nokon som veit liss ein gjer det? Den aksepterer ikkje adressa min ser det ut som. Sida er dansk. Anonymous poster hash: 4511d...d3e Da sender de vel ikke til Norge da...... Finnes flust av norske nettbutikker som selger gardiner, så hvorfor i alle dager handle på en dansk nettside? Ellos, jotex, kid, princess, Sparkjøp, hs, hm, osv osv! Anonymous poster hash: 5c1d3...9f3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #6 Skrevet 1. september 2016 Da sender de vel ikke til Norge da...... Finnes flust av norske nettbutikker som selger gardiner, så hvorfor i alle dager handle på en dansk nettside? Ellos, jotex, kid, princess, Sparkjøp, hs, hm, osv osv! Anonymous poster hash: 5c1d3...9f3 Kanskje fordi det man vil ha fins i akkurat den butikken, og ikke i de norske? Skjønner det godt jeg, kunne ønske både bilka og føtex sendte til Norge. Og gardiner i Norge er stort sett veldig kjedelige, spesielt barnegardiner... Anonymous poster hash: 8e074...bf5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #7 Skrevet 1. september 2016 Kanskje fordi det man vil ha fins i akkurat den butikken, og ikke i de norske? Skjønner det godt jeg, kunne ønske både bilka og føtex sendte til Norge. Og gardiner i Norge er stort sett veldig kjedelige, spesielt barnegardiner... Anonymous poster hash: 8e074...bf5 Føtex og Bilka 😍 Anonymous poster hash: ac253...981
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #8 Skrevet 1. september 2016 Føtex og Bilka 😍 Anonymous poster hash: ac253...981 Drittbutikker begge to. Huff. Anonymous poster hash: 23ae0...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå