Gå til innhold

Psykolog.....jeg trenger det. Hvor teit er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg trenger en psykolog. Det er ting i barndom, type barneskole, utfrysing, jentemobbing etc. Dette har preget livet mitt i stor grad, så mye at fysioterapauter tror det er årsaken til fysiske plager.

Men, psykolog....??

Off, trenger støtte, trenger noen som kan klappe meg på skuldra og si at jeg ikke er en tafatt stakkar som ikke greier å komme over småting i barneskolen....

Synes det er dritskummelt.

Anonymous poster hash: fd550...d23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det ikke er teit, hjelp til å rydde i hodet er det mange som trenger, og om du blir kvitt fysiske plager samtidig er da ingenting bedre enn det. Trå til, bestill time i morgen og få henvisning.

Skrevet

Kropp og hode henger sammen, så det er ikke noe rart i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 0d41c...989
Skrevet

Forresten - psykomotorisk fysioterapi kan også være en mulighet. Vet de ofte samarbeider med psykologer også.

Da får du jobbet med hode og kropp samtidig.

Anonymous poster hash: 0d41c...989
Skrevet

Da syns jeg det er teitere at jeg skal gå til psykolog 5 år etter fødsel,pga jeg aldri kommer helt over den utrolig skremmende opplevelsen med å være så deprimert at du vil gi fra deg barnet.

Det er jo såpass lenge siden at jeg føler at det er teit at jeg forsatt tenker en del på det.

Først nå føler jeg meg egentlig klar til å snakke med en psykolog om dette,å kanskje minske frykten for å på ett barn til pga jeg er livredd for å bli så deprimert igjen.

Anonymous poster hash: b1bd1...df7

Skrevet

Skummelt, slitsomt, tøft, tungt, vanskelig, urettferdig og leit - ja.

Teit - nei.

Det er ikke rart i det hele tatt at du trenger hjelp til å bearbeide det, og jeg er sikker på at du kan få det mye bedre hvis du bare tør å begynne et sted.

Skrevet

Ikke teit.

Anonymous poster hash: 9117b...927

Skrevet

Det er teit å la være å dra 😆❤

Anonymous poster hash: d4fb9...4bb

Skrevet

Ikke teit i det hele tatt! Du må huske at det du lærer i barndommen er grunnlaget for det som kommer senere... Og slike ting setter seg både i kropp og sinn.

Anonymous poster hash: 87eaa...201

Skrevet

De fleste mennesker vil trenge å gå til psykolog. Og flere burde gå til psykolog.

Og man kan bli fysisk syk, at det psykiske.

Anonymous poster hash: 9b2ad...1ab
Skrevet

Psykolog er supert! Jeg gikk til psykolog pga mye av det samme, mange år etter.
Ble mobbet på barneskolen og begynte hos psykolog da jeg var 25 år. Er det beste jeg har gjort for meg selv.

Nå er jeg 33 år og kjenner at jeg burde ta kontakt med psykolog igjen, etter noen tøffe episoder og generelt vanskelig hverdag. Denne gangen skal jeg ta tak i det før det går så langt at jeg MÅ ta tak og før jeg faller tilbake til gamle reaksjonsmekanismer. Mekanismer jeg i grunn ikke trenger lenger, men som jeg kjenner jeg begynner å falle tilbake til.

Anonymous poster hash: 90897...a40
Skrevet

Det er ikke teit i det hele tatt. Du sliter og tar tak i problemene. Bra jobbet .

Anonymous poster hash: 1e982...7c4

Skrevet

Tusen takk for så gode tilbakemeldinger. Det sitter langt inne, det må jeg ærlig innrømme.

Vet at det er usigelig lang ventetid i det offentlige, og ett sånt tilfelle som meg blir definitivt ikke prioritert. Så det blir nok å prøve privat. Men det er så uendelig dyrt.

Men det må bare prioriteres.

Anonymous poster hash: fd550...d23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...