Gå til innhold

Tar dere vare på Brio- togbane til evt barnebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: aa75a...ba1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Skrevet

Tror Jeg kommer til å ta vare på brio togbane, duplo, lego, playmo og barbie når barna vokser opp. Om ikke alt av alle lekene, så kommer jeg til å ta vare på en del av de lekene som ikke går av moten😊

Mamma har fortsatt en del leker etter broren min og meg, synes det er veldig kjekt at hun har ett utvalg leker der, og synes selv det er moro at det er leker jeg selv var glad i😊

Helt eksakt hvor mye og hva vi tar vare på vet jeg ikke enda, da de to jentene våre bare er 3 år og ei på 6 uker😊

Anonymous poster hash: b2134...5d8

Skrevet

Vi tar vare på Brio togbanen, duplo og lego.

Dette er leker som varer i generasjoner. 😊

Skrevet

Ja, de kastes ikke. Noen av delene er fra da jeg var barn.

Anonymous poster hash: 63b27...8ea

Skrevet

Hehe nei jeg er bare 28 år så tenker overhodet ikke på barnebarn enda :P

Men sparer de kanskje til nestemann.

Anonymous poster hash: 816a9...dbd

Skrevet

Ja, har både Brio og Lego fra da jeg var liten.

Skrevet

Nei. Vi selger unna etterhvert som barna vokser fra lekene.

Skrevet

Ja.

Brio,Duplo, Lego og Playmo er sortert i plastkasser og står på loftet til mine foreldre.

Noe fisher price-leker også.

De fleste andre lekene ble gitt til et krisesenter.

Skrevet

Ja! Mamma gjorde det, og det er veldig fint å ha nå. Hun hadde samlet opp masse, så vi kan bygge over hele rommet, og sønnen min elsker det. Hadde kostet en formue å kjøpe alt det nytt! Nå kan vi heller bruke de pengene på morsomme tilbehør, som heisekran, batteridrevet tog o.l. :)

Anonymous poster hash: ad1c5...85e
Skrevet

Ja, men nå har den aldri blitt pakket bort før barnebarnet kom. Den og bilbanen som kan bygges sammen med togbanen tok jeg på hytta når mine var mindre siden de ikke lekte med den her. På hytta er den ofte i bruk av mine unger og mine tantebarn. Tror aldri den blir flytta derfra siden alle leker med den. Og når jeg sier alle leker med den så mener jeg alle. Selv min far leker med den, han maser på ungene at de må leke med han.

Legoen fra jeg var liten har vi enda, den står på loftet nå men ungene tar den ned når de får lyst å leke igjen. Så forsvinner den opp når de er lei igjen.

Mamma sparte på alt av leker og det syns jeg nesten er litt kjedelig, for veldig mye endte hit. Men jeg er også glad hun ikkee kastet noe, for playmoen min har jeg hentet og ungene mine har lekt like mye som jeg gjorde med den.

Nå har vi gitt bort masse leker og vi har kastet endel. Mange ting er sortert og pakket fint bort på loftet, selv om vi har masse som er usortert der også. Ungene rydder på loftet, fyller en søppelsekk og stapperr på loftet så det må sorteres etterhvert. Mesteparten blir kastet siden de slenger ark og igrunn bare søppel opp der også.

Barnebarnet har fått en lekekasse i stua, har måtte endre innholdet en gang alt. Nå er babylekene tatt vekk siden hun har blitt litt større, men fortsatt småbarnsleker der. Hun er for litn til lego og togbane.

Og jeg ble tidlig bestemor, en skikkelig bonusbestemor men like herlig som om jeg hadde vært en ekte bestemor tror jeg. Jeg skjønner hva min mor sa når hun ble bestemor, man blir helt tussete,

Anonymous poster hash: fb904...ce9

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Har ikke togbane men alt av Lego (duplo, primo og friends) og alle Brio treleker kommer til å bli tatt vare på.

Skrevet

Vi har akkurat fått brio togbane og duplo av foreldrene våre. Det var fra vi var små. Supert med gjenbruk. Barbie solgte vi. Har ikke noe til overs for det.

Anonymous poster hash: cf0d1...ed4

Skrevet

Foreldrene mine har tatt vare på Brio togbane, Lego, Duplo, bøker ol. Skal det vi og :)

Anonymous poster hash: 7f2a5...079

Skrevet

Jeg tenker å ta vare på det som er av god kvalitet og som kan holde lenge (type treleker, duplo, Lego, noen bøker osv).

Det som er i ok stand, men som aldri kommer til å overleve lagring over lengre tid, gir vi bort slik at det kan brukes til det blir slitt. Vurderer å gi noe til barnehagen når mine har vokst ifra det (etter avtale med dem selvfølgelig).

Anonymous poster hash: 0d6d6...661

Skrevet

Ja, tenker vi kommer til å ta vare på togbane, duplo, duplotogbane og sikkert noe fischerpriceleker, bøker, puslespill og dukker. Barna våre har mye glede av at besteforeldre har leker hos seg.

Skrevet

Ja, både lego, duplo og brio :)

Anonymous poster hash: 8c27d...c57

Skrevet

Ja, duplo, lego, togbaner og treklosser. Evt dukker og klær hvis de er like hele. Så tar jeg vare på 3 kaptein sabeltannskuter og alle figurene...

Leker av ren plast etc gis bort etter hvert som de vokser fra det...

Skrevet

Veldig arti å ha noe leker. Min sønn er ferdig med mye sånt, men søsteren min har nytt kull og det er stas å ta frem gamle leker når de er her på besøk.

Skrevet

Brio togbanen til sønnen er den samme som hans far lekte med da han var barn.

Og duploen har han fått av min mor, som jeg og mine søsken lekte med.

Så ja, vil gjerne gi det videre til våre fremtidige barnebarn :)

Anonymous poster hash: c8063...b94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...