Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Vi har vært sammen i en evighet, men de siste årene har mannen blitt mindre og mindre interessert i sex. Jeg derimot har blitt stadig mer opptatt av sex. Nå har vi ikke hatt sex på flere måneder og jeg vurderer seriøst å gi etter for en svært sjarmerende mann på jobben som har vært interessert i en affære med meg lenge. Noen som har vært eller er i samme situasjon? Hva tenker dere?  Anonymous poster hash: 162a6...49c
Hengebukksvinet Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Jeg tenker at du selvfølgelig ikke skal være utro mot mannen din.Da bør du heller gå fra ham og ha sex etterpå!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 Enig med Hengebukksvinet - rydd opp i forholdet du er i. Er det ingen fremtid der så går du fra ham. Så kan du heller ha sex med kollegaen etterpå.  Du kan leve med seksuell frustrasjon en stund til siden du allerede har gjort det en stund.  Selvrespekten om du er utro er det ikke sikkert du fikser så enkelt. Så ta ting i riktig rekkefølge. Å ha sex men kollegaen løser ingen av problemene du har på hjemmebane, heller tvert imot. Blir det oppdaget så vil du ende som syndebukk, ikke bare privat, men også i jobbsammenheng. Det er ikke et sidesprang verdt.  Riktig rekkefølge! Anonymous poster hash: ed084...f25
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #4 Skrevet 31. august 2016 Prøvd sexolog?  Anonymous poster hash: 072c0...85a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #5 Skrevet 31. august 2016 Øh, hva med å ha to leveregler;  Man puler ikke andre om man er i forhold, og; man puler ikke andre som er i forhold  Jævlig enkelt!    Anonymous poster hash: dd0ea...94d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #6 Skrevet 31. august 2016 Man pådytter ikke partneren uønsket avholdenhet når man er i et parforhold heller.  HI: si til gubben at siden han ikke er interessert, vil du ta imot tilbudene fra en annen som gjerne vil. Du trenger ikke gå på gress.  Anonymous poster hash: a9a68...6a9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #7 Skrevet 31. august 2016 Kjøp deg en deilig vibrator 😆  Anonymous poster hash: ae37b...d20
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #8 Skrevet 1. september 2016 Man pådytter ikke partneren uønsket avholdenhet når man er i et parforhold heller.  HI: si til gubben at siden han ikke er interessert, vil du ta imot tilbudene fra en annen som gjerne vil. Du trenger ikke gå på gress.  Anonymous poster hash: a9a68...6a9 Så hvis det hadde vært omvendt; at mannen ville ha sex men kona ville ikke på grunn av laber sexlyst,så er det i orden å komme med en slik trussel?   Anonymous poster hash: 6fac8...7b1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #9 Skrevet 1. september 2016 Man pådytter ikke partneren uønsket avholdenhet når man er i et parforhold heller. HI: si til gubben at siden han ikke er interessert, vil du ta imot tilbudene fra en annen som gjerne vil. Du trenger ikke gå på gress.Anonymous poster hash: a9a68...6a9 gjelder det om det hadde vært motsatt også? Anonymous poster hash: dd0ea...94d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #10 Skrevet 1. september 2016 Kjøp deg en deilig vibrator 😆  Anonymous poster hash: ae37b...d20 Det har jeg og den brukes flittig, men den erstatter ikke sex med en mann for meg ihvertfall.  Hi  Anonymous poster hash: 162a6...49c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå