Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 ...har barnerommet klart lenge før ungen fyller 1 år. Er jeg på bærtur eller stemmer det? Vi har ett barn på 2 år som enda sover på vårt rom. Vi er ikke en gang begynt på barnerommet. Høres dette uvanlig ut? Anonymous poster hash: a4f10...fdb
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Spiller det noen rolle hva andre gjør eller mener? Så lenge dere gjør det som passer dere så er vel det bra nok, er det ikke? Anonymous poster hash: c14e2...113
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 Vi hadde det klart når han ble født, men så ble det rotrom. Nå er han 21 mnd og det er fortsatt et rotrom. Skal få ordnet opp snart er planen. Anonymous poster hash: c9d1e...b28
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #4 Skrevet 31. august 2016 Nr.1 sleit med sovingen, så vi samsoves frem til jeg begynte på jobb igjen. Da overtok faren stafettpinnen. 2 uker før gutten vår skulle begynne på barnehagen, flyttet vi han over til naborommet. Den første uka var det 1 kamp uten like, men etter hvert falt han til ro. Endelig sov både han og vi mye bedre om natta Nr.2 sov veldig bra så lenge hun var god og mett. Jeg fikk allerede god sove rutine på henne da vi lå på barselen. Og fortsatte med det da vi fikk hjem. Da lå hun i sprinkelsenga plassert noe få meter fra meg. Allerede ved 6 måneder gammel, flyttet vi henne til naborommet. For hun sov hele natta gjennom fra kl.19.30 til ca 07 etter vi begynte med fast føde. Anonymous poster hash: 3cac1...a05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå