Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 For å få "dekt" din daglige dose? Greier dere være sammen med andre i mange mange timer hver dag? Er nok rar, men jeg greier ikke mer enn noen timer, selv sammen med folk jeg liker.. Bor oppå mange her (men har eget rom) og her utfor skravles det og flires det til langt på natt. Trekker meg da litt tilbake når jeg føler det er nok. Skal heldigvis hjem på fredag, har vært her i snart to uker. Anonymous poster hash: caca1...f9d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Jeg får nok via jobben egentlig. Jobber tett med kollega i 9 timer. Litt synd, har ingen venner. Kjenner behovet melder seg innimellom for en god venninne og det er trist. Anonymous poster hash: c6996...7d4
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 Svært lite. Trives best i mitt eget selskap og blir sliten av for mye sosialisering. Høres sikkert veldig ensomt ut, men alenetid er for meg som å samle energi. Jeg har 2 nære venninner, og det holder plenty for meg
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #4 Skrevet 31. august 2016 Det varierer veldig, men i hovedsak synes jeg det holder i massevis å ha maks 2 "sosialiseringer" per uke, eks møte ei venninne en dag og en annen dag ei anna venninne. Denne uka har jeg 3 "sosialiseringer" og det er mye til meg å være så uka etter blir nok langt roligere, da jeg liker å dele det opp litt. Med studier eller jobb samt ei jente på 2 år føler jeg allerede at jeg har brukt mye av totalkapasiteten min, samt at jeg trener 3 ganger i uka Anonymous poster hash: e9991...229
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #5 Skrevet 31. august 2016 Et par timer 1-2 ganger i uka holder lenge. Men snakker av og til noen minutter med naboene når jeg treffer dem utenfor også, det er veldig koselig. Akkurat passe til å få litt avveksling fra mann og barn uten å bli utslitt. Anonymous poster hash: ac212...847
Von Hertelhofen Skrevet 31. august 2016 #6 Skrevet 31. august 2016 Trenger lite sosialisering - trives best i mitt eget selskap.
TPK Skrevet 31. august 2016 #7 Skrevet 31. august 2016 Liker best å være alene jeg også! Akkurat det blir det lite av for tiden, med tre små. Men sosialisering utenom familien er kanskje 1-2 ganger i uka (er i permisjon da, så treffer ikke "folk" hver dag på jobb).
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #8 Skrevet 31. august 2016 Elsker å være sosial, men får det stort sett dekket av mannen som jeg tross alt deler livet med 😄 Han ønsker seg kanskje mer alenetid. Jeg derimot får aldri nok. Anonymous poster hash: 0ca65...87b
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. august 2016 #9 Skrevet 31. august 2016 Får aldri nok! Kunne bodd i kollektiv.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #10 Skrevet 31. august 2016 Elsker å ha folk rundt meg, men det må være folk som krever lite av meg sosialt. Må jeg være morsom, eller flire av andres vitser hele tiden, er jeg ferdig etter ei halv time. Får jeg være i avslappet selskap, blir jeg glad av andre. Å dra på kollegatur ei helg, f.eks., er helt utenkelig, fordi da må jeg være 'på' så altfor mye. Hadde kommet hjem helt mentalt utslitt. Anonymous poster hash: 06422...510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå