Gå til innhold

Takk til deg som nevnte jodel her inne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt hekta. Går på bekostning av DIB.

Herremin så mye rart folk skriver der. 😂😂😂

Anonymous poster hash: 09a0d...552

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme skjedde med meg. Jeg blir i Oslo og det er oppdateringer i et kjør

Anonymous poster hash: b8b9d...588

Skrevet

Hva er jodel ?:P

Anonymous poster hash: 693b5...e5a

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jodel er ein app som lar deg anonymt prate med andre i ein radius av 10 KM rundt deg.

Skrevet

Jeg må spørre... det står enten ***** (navnet på tettsted 13 km unna her jeg bor) eller 'nær'. Kan man ikke få mer spesifikk plassering enn det?

Anonymous poster hash: 2f384...bfb

Skrevet

Om du sender ein jodel, så får alle i ein radius av 10 Km den. 

Svært Nære = innan 5 Km

Nære           = 5-10 Km

Enkelte mindre småområder vil ikkje kunne ha sin eigen jodel område & vil derfor bli med i eit større område.

Skrevet

Må man skrive noe? Går det an å bare snoke?

Anonymous poster hash: 08808...dba

Skrevet

Bare måtte laste det ned nå.... Masse spørsmål om Netflix-serier og andre kjedelige greier... Hva er de opp og ned pilene på siden....?

Anonymous poster hash: 08808...dba

Skrevet

Man trenger ikkje skrive noko nei, er heilt opp til deg sjølv. Men er 100% anonymt så lenge man følger reglane til jodel & norske lover.

Er ikkje sånn om man bryter ein regel at navn & bilde dukker opp liksom. Jodel teamet gir ikkje ut informasjon til nokon utanom politiet om dei skulle ønske det. Då må det isåfall ha blitt gjort noko alvorleg kriminelt.

Ved mobbing & bruk av navn så vil jodel teamet gi informasjon til politiet også om offeret har anmeldt.

Du kan også rapportere jodelar, når du er ferdig å rapportere vil du ikkje ha muligheit til å kunne sjå jodelen lenger.

Skrevet

opp ned pilene er ein del av Karma, Det er poeng systemet på jodel.

Ved å stemme opp/ned så gir det deg +2 karma. 

Når andre stemmer opp på ein jodel du har laga så får du +10

Når andre stemmer ned på ein jodel du har laga så får du  -10

Karma har ikkje noko spessiel effekt akkurat no, er berre meir for show. Sjølv har eg 61 542 karma.

Skrevet

Huff. Utrolig fjortis var det.

Måtte avinstallere

Anonymous poster hash: ed8cc...bde

Skrevet

Kan tenke meg det er festligere andre plasser. Her jeg jeg så var det bare rart. Noe om ei dame som ikke blinka i bunnpriskrysset, at det er glatt i rundkjøringa og flaut å gå på city aleine. Kjedelig.

Skrevet

Ja, er god del jodels folk kunne ha tenkt over før dei sendte. Men her eg er ifrå brukast det faktisk til ganske mykje nyttig. Om nokon finner ein hanske eller ei lue nokon har mista f.eks så legger dei den på ein plass, tar bilde & legger inn på jodel.

Gjort det ein god del gangar sjølv og det hjelper folk å finne igjen mista gjenstander.

Ellers kan man starte ein jodel  for ein film eller eit band f.eks man er interrisert i å prate med likesinnede der.

Skrevet

Kan tenke meg det er festligere andre plasser. Her jeg jeg så var det bare rart. Noe om ei dame som ikke blinka i bunnpriskrysset, at det er glatt i rundkjøringa og flaut å gå på city aleine. Kjedelig.

Hehe. Jodel er ikke det samme i hele Norge. Her jeg bor er den kjempe festlig. Så var jeg hos en venninne som bor på bygda, der var det bare fjortiser.

Anonymous poster hash: 09a0d...552

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...