Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Vi var sammen i mange år, vært slutt noen år. Jeg elsker han(tror jeg), men han er ikke alltid så snill. Kritisk, ufølsom, og jeg var dypt ulykkelig i forholdet. Likevel har jeg et håp innerst inne om at hvis han bare forandrer seg litt, så kunne vi få det til å funke osv. Dette tapper meg for alt av krefter. Jeg har ikke lyst til å prøve å finne en ny mann, det er det siste som frister. Anonymous poster hash: d584e...8ad
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Hvorfor velger du å leve livet ditt på et håp om noe som du vet ikke skal skje? Hvorfor er det tryggere for deg å være alene enn å droppe tanken på din eks? Du lever livet ditt på håpet om en illusjon. Mannen du var sammen med var ikke snill med deg, han var kritisk, ufølsom og gjorde deg bare ulykkelig. Hvorfor tviholder du så på å komme tilbake til en mann som gjorde deg dypt ulykkelig? Jeg tror problemet ditt er at du du ble psyket ned av din eks, i så stor grad at du ikke tror du er verdt å elske. Du bør oppsøke hjelp, for slik det er nå så søker du mot det som er ødeleggende for deg. Anonymous poster hash: 8fdf9...9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå