Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Er det noen som har testet ut de cd'ene/mp3'ene fra http://www.selvfoelelse-selvtillit.no/ ? Har en liten jente som sliter med å roe seg ned om kvelden og lurte på om dette kunne være noe? Hun er en jente som tenker mye. Hun girer opp om kvelden i steden for å roe ned, selv om vi har faste rutiner med rolige aktiviteter på kvelden. Anonymous poster hash: 00ff3...658
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Vi har ikke prøvd det opplegget, men hos oss hjalp det med boken "den lille kaninen som så gjerne ville sove". Kommer litt an på alder da, men den virket supert på vår datter da hun var 4,5 år og aldri hadde lagt seg fint. Det er avslappingsteknikker og sånt for barn. Men ellers følger jeg tråden for tips og råd Anonymous poster hash: 9e61e...4dc
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 Kanskje ho er høysensitiv? Eller kanskje ikke. Jeg har lært mye om meg selv ved å lese om det å være høysensitiv.Det er et personlighetstrekk. Feks.følsom,tenkende,omsorgsfull,pliktoppfyllende. Mange råd og tips som egentlig alle burde lese om😊 Anonymous poster hash: 0c3ac...954
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #4 Skrevet 31. august 2016 Kanskje ho er høysensitiv? Eller kanskje ikke. Jeg har lært mye om meg selv ved å lese om det å være høysensitiv.Det er et personlighetstrekk. Feks.følsom,tenkende,omsorgsfull,pliktoppfyllende. Mange råd og tips som egentlig alle burde lese om😊 Anonymous poster hash: 0c3ac...954 Takk for tipset, skal lese meg litt opp Anonymous poster hash: 35503...c46
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #5 Skrevet 31. august 2016 Vi har ikke prøvd det opplegget, men hos oss hjalp det med boken "den lille kaninen som så gjerne ville sove". Kommer litt an på alder da, men den virket supert på vår datter da hun var 4,5 år og aldri hadde lagt seg fint. Det er avslappingsteknikker og sånt for barn. Men ellers følger jeg tråden for tips og råd Anonymous poster hash: 9e61e...4dc Kjekt å høre noen som har erfaring med den boken. Skal kjøpe den og prøve. Hi Anonymous poster hash: 35503...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå