Gå til innhold

Finner ikke navn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i alle dager finner en navn?! Har fått nr 4, gutt. Finner ikke et eneste navn som vi får testet på han engang.. Ingen navn som utpekte seg i svangerskapet så vi satset på at å se han ville gjøre det enklere. Nix! Helt blankt! 🙈 Andre som har stått slik fast?

Anonymous poster hash: 37d6b...8c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare et barn enda, jente, og her var heller problemet at vi hadde så mange navn vi likte. Men var et vi virkelig kjente at vi måtte bruke.

Guttenavn synes jeg er mye vanskeligere, har noen få jeg liker, men hadde nok hatt problemer med en gutt nr. 4, ja;)

Bare husk at de gjerne vokser på navnet sitt, det må ikke se riktig ut med det samme, det viktigste er å velge et navn man synes er fint:)

Anonymous poster hash: ab2a1...bd5

Skrevet

Spør storesøsknene, kansje de har noen gode ideer 😊

Anonymous poster hash: a862f...2e8

Skrevet

Sitter akkurat med samme problem. Jeg skal snart ha gutt nr 3. Vi blir ikke enige. Jeg har akkurat sagt mannen at vi skal skrive flere navn som vi blir noenlunde enige om på lappe og trekke en lapp,rett og slett.

Anonymous poster hash: 49c70...480

Skrevet

HI

Gå igjennom navneboka.skriv ned hver for dere navn dere liker.sammenlign om dere har noen på samme liste😊 jeg måtte si navnene høyt 😂 " Anders! Nå er det middag! " Eller " Pål! Nå er det middag! " hehe

Anonymous poster hash: e8648...a96

Skrevet

Da bør han helt klart hete Leonard😊

Anonymous poster hash: 42894...1ce

Skrevet

Eller Sheldon

Anonymous poster hash: 3cd85...e13

Skrevet

Har du prøvd å søke på egne og tilfeldige, gjerne vanlige, etternavn på Digitalarkivet? Mye inspirasjon, og alle slags navn man kanskje ikke har tenkt på:)

Anonymous poster hash: ab2a1...bd5

Skrevet

Hva heter de andre da? Sånn at vi skjønner litt hva dere liker.

Anonymous poster hash: b2fbe...530

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...