Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Hater den setningen mer enn alt. Ja, som regel er han lett å ha med å gjøre men det betyr ikke at det ikke kan være krevende og jeg blir sliten. Har en familie som alltid sier det. Hva er problemet med å ta med deg han til butikken/på treningssenter/ ja overalt for han er så enkel. Jeg er alene med han og jeg har behov engang iblant for å gå på den butikken alene. Eller bare ha litt tid for meg selv. Selv om en i familien har to unger som "krever" litt mer og da er det snakk om litt villere så betyr ikke det at ikke jeg har det vanskelig av og til. Min er så pysete til tider at jeg holder på å klikke, alt går så forbanna sent og jeg er vant til ting som går raskt. Idag er ikke min dag for det har vært forbanna sirup under de beina idag. Treg er han vanligvis men idag har vært EKSTREMT. Dagens utblåsning Anonymous poster hash: eb630...808
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Nå er jeg riktignok ikke alene, men får også litt nok av disse besservisserne som hele tiden synes at «hun er så enkel». Spesielt de som har sett henne 3*2 timer det siste året... Man kan bli sliten selv av enkle unger! Og min er ofte stille på grunn av en kronisk sykdom, så er ikke alltid at «enkle unger» er en god ting heller. Anonymous poster hash: 12c46...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå