Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Etter en dag med MASSE trass og skriking fra unger, var humøret mitt deretter.. Etter unga var i seng, så ryddet jeg bort hist og pist i rask gange, mens jeg mumlet i sinne. Så kom den tragiske utløpskanalen for mitt vrede: Jeg mistet en fargeblyant på gulvet i det jeg ryddet og freste til den gule fargeblyanten: fuck you, you fucking bitch! Ligger du der du da bare?? fuck you pencilshit! OMG - da snudde det dårlige humøret til spontan latter gitt! Snakker på tulling! Anonymous poster hash: ddc14...7f9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Synes det høres veldig sunt ut jeg. Anonymous poster hash: 3f5ee...d63
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 Herlig når en er trist og lei og plutselig bare begynne å le av seg selv =) Anonymous poster hash: d1773...f08
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #5 Skrevet 31. august 2016 Ha-ha..... godt du fikk det ut, det var jo tydeligvis det som skulle til Anonymous poster hash: a39d0...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå