Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Jeg søkte om stipend i begynnelsen av August og fikk svar i dag. Men på svar om støtte står det at jeg skal få Grunnstipend, Utstyrstipend, Foreldrestipend og Bostipend... Greia er at jeg ikke har søkt om bostipend og jeg trodde at bare elever/studenter som ikke bor hjemme hos foreldrene sine som kunne få dette? Jeg bor hjemme med mine foreldre og barnet mitt som er født i Januar 2015, så jeg skal vel egentli ikke få bostipend eller ? Noen som kan med dette som kan være så snille å hjelpe meg Anonymous poster hash: 52e23...7bc
NovemberStjerne2016 Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Synes du høres utrolig heldig ut i forhold til mange andre jeg..! Da jeg fikk stipend året 2014/2015 fikk jeg kun grunnstipend. Hadde riktignok ikke barn, men bare litt over 7000 kr per mnd å noe mere i begynnelsen av hvert semester. Om du mener du ikke er berettiget til bostipend bør du si i fra til Lånekassen så du ikke risikerer å måtte betale tilbake noe du ikke skal ha. Husk at du er faktisk relativt heldig stilt som sa bor enten gratis eller veldig billig hos foreldre. Ikke alle er så heldige.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 Synes du høres utrolig heldig ut i forhold til mange andre jeg..! Da jeg fikk stipend året 2014/2015 fikk jeg kun grunnstipend. Hadde riktignok ikke barn, men bare litt over 7000 kr per mnd å noe mere i begynnelsen av hvert semester. Om du mener du ikke er berettiget til bostipend bør du si i fra til Lånekassen så du ikke risikerer å måtte betale tilbake noe du ikke skal ha. Husk at du er faktisk relativt heldig stilt som sa bor enten gratis eller veldig billig hos foreldre. Ikke alle er så heldige. Hehe , ser den. Nei i følge hva som er skrevet om bostipend så har ikke følger ikke jeg noen av kravene. Bor hjemme hos foreldrene mine gratis så lenge jeg hjelper til med rydding og matlagning så er heldig akkurat der Tenkte å snakke med dem fra lånekassen da jeg vil vite hvorfor de har valgt å sette bostipend også, eller om det bare er en feil som har skjedd i systemet. Anonymous poster hash: 52e23...7bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå