Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Fikk et kløende utslett med påfølgende tung pust her om dagen, ingen kjente allergier. Var til lege dagen etter og fikk antihistaminer og kortison, kort kur. Utslettet er borte, men kjennes nesten ut som om huden er tørr hvor utslettet var-mulig et slags eksem? I går kveld spiste jeg litt av en sjokolade og fikk deretter kløe utenpå huden på halsen, stikking i magen og etter en stund tung pust. Kjenner enda litt at jeg er tungpustet, så det jeg lurer på er; kan allergiutløst astma vare så lenge eller kommer det av noe annet? Det er tatt diverse blodprøver og en fellesnevner på innhold i maten jeg har spist de siste dagene er soya, så mulig det er reaksjon på det. Anonymous poster hash: 9b8ea...665
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Soya er veldig allergent! Anonymous poster hash: 31aaa...74c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 Ja, men kan et sånt astmalignende anfall vare så lenge som 20timer? Altså det er betydelig mindre tungpust nå enn ca 15-20 min etter inntaket av den sjokoladebiten. Anonymous poster hash: 9b8ea...665
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #4 Skrevet 31. august 2016 Mitt varte 6 mnd. 20 timer er ingenting. Anonymous poster hash: cb986...b84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå