Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Har flytta inn i nytt hus i sommer. Da vi var på ferie i sommer kjøpte vi dørskilt til rommene til gutta våre. Et grønt fotball-skilt og et star wars dørskilt. No er rommene deira ferdig oppussa, men eg finner ikkje dørskiltene. Huset vårt har 3 etasjer. Har 2 store utvendige boder med ting som Ikkje er pakket ut enda. Bl.a. dvd-filmer og bøker og lego. Da eg pakka de ned skulle eg tru eg la dei i ei eske med barneting siden det er logisk at dei blei pakka ut når rommene var ferdig og skiltene trengtes. Har opna og kikket oppi eskene som Ikkje er pakka ut av. Noen som får et sterkt syn her? Anonymous poster hash: eb5f4...ef3
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Får bare opp seng. Anonymous poster hash: c4e89...dbf
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 Har dere garasje? Jeg ser for meg et sted med bilting. Anonymous poster hash: d3b29...c05
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #4 Skrevet 31. august 2016 Får bare opp seng. Anonymous poster hash: c4e89...dbf Hei. Får du inn fleire detaljer? Har ei garasje der det ligger ei flatpakka køyeseng. Masse rot og masse bananesker osv. Anonymous poster hash: eb5f4...ef3
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #5 Skrevet 31. august 2016 Har dere garasje? Jeg ser for meg et sted med bilting. Anonymous poster hash: d3b29...c05 Blei skikkelig gira her siden vi har garasje med ei umonotert seng og masse bilsaker. Sprang ut, men der er jo tusen ting og masse esker. Ser du noke meir? Anonymous poster hash: eb5f4...ef3
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #6 Skrevet 31. august 2016 Jeg ser en hylle. Sånn enkel. De ligger løst oppå den øverste hyllen. Noe støv oppå faktisk. Anonymous poster hash: 94ca9...d9c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #7 Skrevet 31. august 2016 Jeg ser en hylle. Sånn enkel. De ligger løst oppå den øverste hyllen. Noe støv oppå faktisk. Anonymous poster hash: 94ca9...d9c Fant de. Tusen takk. Sjekka sjølvsagt alle hyller i garasjen først. Deretter de 2 utvendige bodene. Så vaskerom og bod innenfor vaskerom. Ga litt opp og gjekk inn på boda med fryseboksen. Der såg eg enkle hyller og nest øverst låg de på hylla under noke svarte bossekker og sammenrulla kart. Oppi en liten svart pose. Så deilig. Tusen takk. Anonymous poster hash: eb5f4...ef3
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #8 Skrevet 31. august 2016 Fant de. Tusen takk. Sjekka sjølvsagt alle hyller i garasjen først. Deretter de 2 utvendige bodene. Så vaskerom og bod innenfor vaskerom. Ga litt opp og gjekk inn på boda med fryseboksen. Der såg eg enkle hyller og nest øverst låg de på hylla under noke svarte bossekker og sammenrulla kart. Oppi en liten svart pose. Så deilig. Tusen takk. Anonymous poster hash: eb5f4...ef3 Så bra! Jeg er ikke synsk. Første gang jeg har prøvd 😂 men jeg er en jævel på å lete og finne ting, så det var nok veldig tilfeldig men herlig at de kom til rette. Anonymous poster hash: 94ca9...d9c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #9 Skrevet 31. august 2016 Noen som ser brillene mine? Finner de ikke Og tuller ikke. Anonymous poster hash: 41e3b...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå