Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Jeg syns det er vanskelig å leve i et avstandsforhold. Jeg bør kanskje være fornøgd med de teknologiske medier vi har i dag, men funker det virkelig for dere? Vi har vært sammen i 3 år og det siste året har vært avstandsforhold, jeg synes det er vanskelig med personlig kommunikasjon ved hjelp av skype, facetime, snapchat osv, hvordan fungerer det for dere? og hvordan utrykke nærhet når man er langt fra hverandre? I tillegg er det som regel alltid ett lite snev av en konflikt og/eller sjalusi tilstedet. Dette både fra min og han sin side, det er jo ikke slik at vi ikke ser en framtid sammen, men hvordan kan vi ha det bedre når først avstanden er et faktum. Er det noen her som har noen gode råd, erfaringer. Jeg vil så gjerne høre hvordan andre takler det både på godt og vondt. Anonymous poster hash: 49dd8...11e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Vi hadde avstandsforhold i 2år. Han i England og jeg i Norge. Fungerte fint og nå bor vi sammen. Snakket sammen hver dag enten på whatsapp eller så facetimet vi en del. Ble liksom en del av hverandres hverdag. På det meste snakket vi på facetime en gang i 8timer 😅 Anonymous poster hash: 5e315...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå