Gå til innhold

Full rett til sykepenger etter ulønnet permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å finne noe på Nav og ser at man får 65% utbetaling etter 15 dager i jobb etter ulønnet permisjon.men hvor lenge må man ha vært i jobb for å ha opptjent full rett til sykepenger?

Anonymous poster hash: 15854...d92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er 32 uker, men jeg husker ikke. Sjekk ut på nav eller lovdata

Anonymous poster hash: 9e5a8...748
Skrevet

Man må ha jobbet 4 uker for å kunne få sykemelding. 8 uker for egenmelding. TROR jeg...

Skrevet

Hvis det er omsorgsperm. Regnes det da ikke som arbeid? Synes jeg leste det en plass..

Anonymous poster hash: ac9c9...c5e

Skrevet

Man må ha vært i jobb i 4 uker for å ha rett til sykepenger. For å bruke egenmelding må du ha vært ansatt i 8 uker.

Dersom du har brukt opp sykepengerettighetene, må du jobbe 26 uker for å på nytt få rett til sykepenger.

Anonymous poster hash: ff3e5...fc3

Skrevet

Det er det som er ulempen med ulønnet perm. Man mister rettigheter ganske raskt.

Anonymous poster hash: 12d10...58a

Skrevet

Man må ha vært i jobb i 4 uker for å ha rett til sykepenger. For å bruke egenmelding må du ha vært ansatt i 8 uker.

Dersom du har brukt opp sykepengerettighetene, må du jobbe 26 uker for å på nytt få rett til sykepenger.

Anonymous poster hash: ff3e5...fc3

Brukt opp sykepengerettighetene... Da er det snakk om at man er sykemeldt i 52 uker? Hva med 48 uker?

Anonymous poster hash: 0653f...a17

Skrevet

Takk for svar :) jeg vet at man må ha vært i jobb i 4 uker for å få sykepenger, men får man full dekning da, eller 65%?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...