lyccke Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Dette er første mnd vi prøver etter at vi mistet i uke 13 i mai. Er 14 dager over IKM nå, og testet negativt helt fram til igår. Utenom èn test som såvidt viste antydning til å være positiv for omtrent en uke siden. Alle etter det har vært blankt negative utenom den igår som ble veldig tydelig positiv. Går selvfølgelig nå å tenker at det er noe galt, siden det tok så lang tid å få positiv test. Dette er mitt 5 svangerskap (har ei på 5 år fra før, 1 frivillig abort, 2 mistet, og nå) og alle gangene har det slått ut før IKM, utenom denne gangen. Noen som har erfaring med at testen er negativ til langt over IKM? Har hatt mensmurringer og kvalme siden 1 uke FØR jeg skulle hatt mensen. Har legetime imorgen, men jeg trenger å høre litt erfaringer om noen har Tenker svangerskap utenfor livmoren og alt mulig galt jeg... er så redd for at det ikke skal gå denne gangen heller
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Jeg hadde ikke positiv test før nesten etter 2 mnd etter ikm. Kunne sikkert testet oftere enn det jeg gjorde, men sjekket før jeg eventuelt skulle drikke alkohol. Anonymous poster hash: b4c93...aff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå