Gå til innhold

Negative tester 14 dager over IKM, så positiv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er første mnd vi prøver etter at vi mistet i uke 13 i mai. Er 14 dager over IKM nå, og testet negativt helt fram til igår. Utenom èn test som såvidt viste antydning til å være positiv for omtrent en uke siden. Alle etter det har vært blankt negative utenom den igår som ble veldig tydelig positiv. Går selvfølgelig nå å tenker at det er noe galt, siden det tok så lang tid å få positiv test. Dette er mitt 5 svangerskap (har ei på 5 år fra før, 1 frivillig abort, 2 mistet, og nå) og alle gangene har det slått ut før IKM, utenom denne gangen. Noen som har erfaring med at testen er negativ til langt over IKM? Har hatt mensmurringer og kvalme siden 1 uke FØR jeg skulle hatt mensen. 

Har legetime imorgen, men jeg trenger å høre litt erfaringer om noen har :) Tenker svangerskap utenfor livmoren og alt mulig galt jeg... er så redd for at det ikke skal gå denne gangen heller :( 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke positiv test før nesten etter 2 mnd etter ikm. Kunne sikkert testet oftere enn det jeg gjorde, men sjekket før jeg eventuelt skulle drikke alkohol.

Anonymous poster hash: b4c93...aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...