Gå til innhold

32år og få flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk barn tidlig, da jeg var 22 og 24år, og jeg har hatt lyst på flere siden jeg var 27år. Men mannen ville ikke enda. Nå er jeg 31år og vi blir nok prøvere igjen om 1år.

Men hvordan ser utsiktene ut til å få 1-2 barn til i den alderen? Jeg sluttet på p pillene i 2014 og tror kroppen min bruker lang tid å få i gang normal drift igjen. Først hadde jeg ustabile sykluser, så mellom blødninger og nå ser det endelig ut til å være stabilt på 30 dager.

Jeg har vært hos privat gynekolog med ultralyd og hun sa alt så fint ut, begge eggstokkene hadde mange eggfoliker. Jeg var der i sommer.

Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: e1ede...14e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mine da jeg var 29, 32 og 34. Hadde ingen problemer med det, det er jo en helt normal alder å få barn i.

Anonymous poster hash: 036fc...f98

Skrevet

Jeg fikk mine da jeg var 35, 37 og 39. Alle satt på første forsøk. Hadde gått på p piller siden jeg var 17..

Anonymous poster hash: 769f5...311

Skrevet

Det er veldig vanlig å få barn etter fylte 32. Jeg kjenner nesten ingen som har fått barn før de ble 30. Venninna mi fødte nylig, like etter 40-årsdagen.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 050f2...20f

Skrevet

Jeg fikk min siste som 35-åring. Satt på første forsøk etter 10 år på p-piller.

Skrevet

Det høres ut som om det skal gå veldig fint, og 32 år er jo sånn sett ingen alder. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 87365...aac
Skrevet

Jeg fikk siste da jeg var 35 år. Satt på andre forsøk.

Anonymous poster hash: 5e308...147

Skrevet

Hvis du ønsker synes jeg det :) jeg fikk mine 2 elsde når jeg var 18 og 20,mens deres småsøsken kom når jeg var 30,32 og 38 ,har aldri angret på det. Nå er jeg bestemor og yngste er nå snart 7 år :)

Anonymous poster hash: 066de...aa1
Skrevet

Følte jeg var sent ute, men dette var oppmuntrende ord,  :)

HI

Anonymous poster hash: e1ede...14e
Skrevet

Jeg har fire barn, de to yngste gikk jeg da jeg var 33 og 35 år. Ikke noe problem for meg ihvertfall ☺️

Anonymous poster hash: c92a0...414

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Fikk barn da jeg var 31, 34 og 37 år. Første satt på femte forsøk, andre på andre forsøk og tredje på første forsøk. Blir visst mer fruktbar med årene😋

Lykke til😊

Skrevet

Fikk mine da jeg var 26,30 og 35😊

Skrevet

32 er snittalder for førstegangsfødende i Oslo :-)

Skrevet

Jeg fikk min første som 20 åring og venter nå nr 2 som 31 åring. Har planer om to tette 😀

Anonymous poster hash: e523a...185

Skrevet

Fikk min første da jeg var 31år, skal ha nr.2 nå om et par dager og er nettopp fylt 35år.

Anonymous poster hash: b5e3f...1e0

Skrevet

Fikk min første når jeg var 32 jeg. Og nr 3 nå like etter jeg fylte 39.

Brukte litt tid på å bli gravid med nr 1. Men med de to neste ble jeg gravid på første forsøk.

Anonymous poster hash: 5c2ec...05d
Skrevet

Fikk barn når jeg var 29 (nesten 30), 32, og skal ha nummer tre om 1 uke, da er jeg 34 år:)

Skrevet

Jeg fikk mine to da jeg var 33 og 36.

Satt på første forsøk begge to. Første faktisk med prevensjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...