Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Har gledet meg sånn denne måneden, trodde det kanskje hadde klaffet for oss da vi har prøvd i noen måneder nå. Men fikk en negativ test og skulle hatt mensen i går og mangler PMS symptomer... Har tidligere tatt p-sprøyte (ifjor) så lurer på om det kan gjøre det vanskelig for meg å bli gravid selv om jeg har stabil syklus hver måned ... :/ Anonymous poster hash: c926c...d40
Iselilja Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Prøv igjen om et par dager! Jeg har alltid fått sent utslag på tester. Lykke til, håper den sitter🙏🏻💛
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 Er vel ikke umulig at du kan være gravid likevel? Er ikke alle som får positiv test så tett opp i ikm. Kommer ikke mensen ville jeg tatt ny test om none dager elelr fått legen til å ta blodprøve. Anonymous poster hash: 4836f...d8c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #4 Skrevet 31. august 2016 Tok rfsu sin tidlig test, har alltid fått positiv tidlig men håper kanskje det er sjanse for at jeg er gravid likevel. Har vært stressa denne måneden så da kan jo mensen bli litt forsinket også Anonymous poster hash: c926c...d40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå