Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #1 Skrevet 31. august 2016 Noe som mannen/mennene liker ekstra godt? Når jeg rir, står jeg i stede for å knele. Altså jeg står med beina på hver side av mannen, bøyer rumpa helt ned og hever og senker meg ved hjelp av legger og lår, slik at jeg egentlig ikke er borti mannen med annet enn underlivet og hendene. Hendene har jeg plassert på brystkassa hans. Det brenner godt i låra!! Og det ser antageligvis ikke veldig smart ut, men mennene blir ville av det, og jeg har ikke hørt om noen andre som gjør det slik. Anonymous poster hash: 2f382...334
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #2 Skrevet 31. august 2016 Finger i rumpa på mannen. Er han trygg på deg, og seg selv, vil han elske det, men vær klar over at noen menn assosierer det med homofile, og hater det. Så tre frem litt varsomt. Anonymous poster hash: 580b5...964
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 Noe som mannen/mennene liker ekstra godt? Når jeg rir, står jeg i stede for å knele. Altså jeg står med beina på hver side av mannen, bøyer rumpa helt ned og hever og senker meg ved hjelp av legger og lår, slik at jeg egentlig ikke er borti mannen med annet enn underlivet og hendene. Hendene har jeg plassert på brystkassa hans. Det brenner godt i låra!! Og det ser antageligvis ikke veldig smart ut, men mennene blir ville av det, og jeg har ikke hørt om noen andre som gjør det slik. Anonymous poster hash: 2f382...334 Jeg gjør som deg! Anonymous poster hash: 14e68...256
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #4 Skrevet 31. august 2016 Trodde det var ganske vanlig?? Anonymous poster hash: f04a1...03b
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #5 Skrevet 31. august 2016 Noe som mannen/mennene liker ekstra godt? Når jeg rir, står jeg i stede for å knele. Altså jeg står med beina på hver side av mannen, bøyer rumpa helt ned og hever og senker meg ved hjelp av legger og lår, slik at jeg egentlig ikke er borti mannen med annet enn underlivet og hendene. Hendene har jeg plassert på brystkassa hans. Det brenner godt i låra!! Og det ser antageligvis ikke veldig smart ut, men mennene blir ville av det, og jeg har ikke hørt om noen andre som gjør det slik. Anonymous poster hash: 2f382...334 Det er jo helt vanlig, men en ikke en stilling som ivaretar kvinnens anatomi. Anonymous poster hash: 8b5dd...f0c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #6 Skrevet 31. august 2016 Noe som mannen/mennene liker ekstra godt? Når jeg rir, står jeg i stede for å knele. Altså jeg står med beina på hver side av mannen, bøyer rumpa helt ned og hever og senker meg ved hjelp av legger og lår, slik at jeg egentlig ikke er borti mannen med annet enn underlivet og hendene. Hendene har jeg plassert på brystkassa hans. Det brenner godt i låra!! Og det ser antageligvis ikke veldig smart ut, men mennene blir ville av det, og jeg har ikke hørt om noen andre som gjør det slik. Anonymous poster hash: 2f382...334 Det gjør jeg også og er vel helt vanlig. Anonymous poster hash: 2ba96...94d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #7 Skrevet 31. august 2016 Det gjør jeg også og er vel helt vanlig. Anonymous poster hash: 2ba96...94d Det gjør ikke jeg, og har ingen planer om å gjøre heller. Anonymous poster hash: 0c582...20e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #8 Skrevet 31. august 2016 de gjør jeg også.. de er godt😊 eller slikket jeg balla og rumpa😉😉 Anonymous poster hash: 9dc73...50a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #9 Skrevet 31. august 2016 Det gjør jeg også. Svir noe villt i beina da ja! Phu! Anonymous poster hash: 603e4...701
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #10 Skrevet 31. august 2016 Noe som mannen/mennene liker ekstra godt? Når jeg rir, står jeg i stede for å knele. Altså jeg står med beina på hver side av mannen, bøyer rumpa helt ned og hever og senker meg ved hjelp av legger og lår, slik at jeg egentlig ikke er borti mannen med annet enn underlivet og hendene. Hendene har jeg plassert på brystkassa hans. Det brenner godt i låra!! Og det ser antageligvis ikke veldig smart ut, men mennene blir ville av det, og jeg har ikke hørt om noen andre som gjør det slik.Anonymous poster hash: 2f382...334 Det er vi en helt vanlig måte å ri på? Den minst estetiske da. Og letteste om man ikke mestrer teknikken med bare å bevege underlivet frem og tilbake veldig kjapt. Anonymous poster hash: 9cec5...eca
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #11 Skrevet 31. august 2016 Kaller den stillingen for "frosken". Kjenner det godt i beina ja. Mine "triks" er å ta knipeøvelser når han nærmer seg utløsning. Da blir han helt vill. Anonymous poster hash: a02d5...e7c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #12 Skrevet 31. august 2016 Haha, så gøy at flere gjør det samme som jeg! Ingen av mine venninner har gjort dette, og de tør ikke prøve heller, fordi de er redde for at det blir klønete. Og det er jo som sagt ikke så stilig å se på, men funker bra HI Anonymous poster hash: adc5f...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå