Gå til innhold

Noen som jobber som nav veileder?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer virkelig å søke jobb som det. Er lei turnus, helge-og kveldsjobb. Men saken er at jeg har en utrolig spennende jobb nå, og vet ikke hva veileder i nav driver med.. Noen som kan hjelpe?

 

Anonymous poster hash: edce2...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som tidligere NAV-ansatt kan jeg bare gi deg et råd; løp skrikende i andre retningen!

Skjønner at turnus er dritt, men NAV er beryktet - og ikke uten grunn. Det er elendige ledere, sinnsyk arbeidsmengde og det er svært langt mellom brukere som er mottakelig for hjelp. 90% av tiden går med til de aller aller tyngste brukerne som er helt ute av stand å fungere slik at det er umulig å få de i jobb eller hjelpe de på noen måte, men de klarer å suge all ledig tid ut av deg likevel. Nevnte jeg helt ubrukelige ledere? Sykefraværet på mitt kontor var aldri under 20% og glem tilrettelegging og oppfølging, det gjelder ikke som navansatt.

 

Nav er etter min erfaring (og nei det var ikke det at jeg jobbet på et spesielt dårlig kontor, jeg jobbet faktisk på et veldig bra kontor i NAV-sammenheng) ikke løsningen!

 

Anonymous poster hash: d0f3c...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere NAV-ansatt kan jeg bare gi deg et råd; løp skrikende i andre retningen!

Skjønner at turnus er dritt, men NAV er beryktet - og ikke uten grunn. Det er elendige ledere, sinnsyk arbeidsmengde og det er svært langt mellom brukere som er mottakelig for hjelp. 90% av tiden går med til de aller aller tyngste brukerne som er helt ute av stand å fungere slik at det er umulig å få de i jobb eller hjelpe de på noen måte, men de klarer å suge all ledig tid ut av deg likevel. Nevnte jeg helt ubrukelige ledere? Sykefraværet på mitt kontor var aldri under 20% og glem tilrettelegging og oppfølging, det gjelder ikke som navansatt.