Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Jeg blir sååå flau på deres vegne. Hyler av glede over litt sminke som står på badet og hopper i sengene. Oppfører seg som de aldri har vært utenfor landets grenser, sett eller gjort noe som helst. Ikke er de så veldig pene heller. Mye mer underholdende å se magre bitcher som krangler så busta fyker enn smålubne, søte og snille jenter med sunne verdier som blir BFFs på fem minutter. Anonymous poster hash: 74ee0...013
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Enig. Hva er det som er så veldig pent med disse jentene da? Småfeite, helt vanlige jenter. Kjipt. Anonymous poster hash: 5abc6...bf4
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 Enig. Hva er det som er så veldig pent med disse jentene da? Småfeite, helt vanlige jenter. Kjipt. Anonymous poster hash: 5abc6...bf4 Ja huff, de ligner jo tross alt den vanlige jenten i gata. Forferdelig!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 Når jeg ser på "Top Model" vil jeg se glamour, magre jenter med attityde. Disse jentene kan jo ikke gå i høye hæler en gang. Trist! Anonymous poster hash: 74ee0...013
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #5 Skrevet 30. august 2016 Når jeg ser på "Top Model" vil jeg se glamour, magre jenter med attityde. Disse jentene kan jo ikke gå i høye hæler en gang. Trist! Anonymous poster hash: 74ee0...013 Trist faktisk??? Anonymous poster hash: 3cd4b...905
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #6 Skrevet 30. august 2016 Trist faktisk??? Anonymous poster hash: 3cd4b...905 Er ikke akkurat heftig underholdende, da. Anonymous poster hash: 74ee0...013
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #7 Skrevet 30. august 2016 Ja huff, de ligner jo tross alt den vanlige jenten i gata. Forferdelig! Eh JA - modeller skal ikke ligne den vanlige jenta i gata! Anonymous poster hash: 5abc6...bf4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #8 Skrevet 30. august 2016 Hva syns dere om programlederen? Anonymous poster hash: 1095f...ade
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #9 Skrevet 30. august 2016 Janka Pollani er _veldig anonym_, Nina Rafvn fremstår som krass og hvis svenske-homo-stylist-Jonas sier "babes" én gang til dævver jeg!!! Anonymous poster hash: 74ee0...013
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #10 Skrevet 30. august 2016 Synes dette er fantastisk! Virkelig på tide med en forandring i verden på dette området og få sunne 'forbilder:) Anonymous poster hash: bbec0...f42
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #11 Skrevet 31. august 2016 Janka Pollani er nydelig da. Også er hun "Normal" slank og fit. Litt "mammamage", men stilig alikevel. Tror jeg liker henne fordi jeg føler det er oppnåelig å se ut (bli???) som henne om man skjerper seg litt til. (men det ansiktet,- eller de øynene retter sagt, de kan man vel ikke trene seg til...)Så henne på reklame for nye ecco-fit skoene... På "jobbantrekk" eksemplet har hun en megastilig skjorte på. Hvis noen har sett den reklamen, og vet hva jeg mener, kanskje noen vet hvilke skjorte det er? Den har overdimensjonerte mansjetter på armene med mønster på "Innsiden", slik at om man bretter opp mansjettene så når de nesten halvveis opp til albuene og mønsteret kommer frem. Er de nedbrettet ser det ut som "armer med sleng" . Skjorten er i seg selv litt type "oversized"... Ikke noe avsporing dette....... Anonymous poster hash: cdc48...eeb
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #12 Skrevet 31. august 2016 Så bare begynnelsen. Enig i at jentene stort sett så veldig ordinære ut, men noen av dem var veldig pene da. Poenget er vel hvordan de er foran kameraet. Flere ganger i Top MOdel har man jo sett at de man kanskje ikke trodde skulle være de beste, er nettopp det fordi det har det lille ekstra, er veldig fotogen og klarer å få frem det fotografen er ute etter. Sikker på det blir sånn denne gangen også. Veldig flott at de får inn jenter med "normale" kropper, selv om jeg nok ikke helt ser at de klarer å revolusjonere mote -og modellbransjen av den grunn... men så lenge det kan hjelpe et jente å få bedre selvtillit, så er det jo bra. Anonymous poster hash: fa723...d34
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #13 Skrevet 31. august 2016 Ikke sett det på mange år, men husker det beste var når dy hylgråt fordi de måtte klippe 1 cm av håret sitt osv ;p Anonymous poster hash: 5121e...238
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #14 Skrevet 31. august 2016 Syns i utgangspunktet at Top Model Skandinavia har gode intensjoner, men jeg tviler sterkt på at de får "snudd" de store motehusene til å bruke modeller som dette. Det er et lite nisjemarked for disse jentene, de vil nok ikke få oppdrag for de store motehusene, cover på de store motemagasinene o.l. Men de kan sikkert slå an i Skandinavia/Norden da.. Jeg syns modeller skal skille seg litt ut fra den "vanlige jenta i gata". Anonymous poster hash: 0f7ad...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå