Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Hver eneste gang så sier jeg til meg selv: "nå skal jeg bite ting i meg, holde kjeft ", men neida... Et evig styr hver gang. Jeg greier virkelig ikke den dama. Nå er hun gammel og enda mer kritisk og negativ enn hun har vært før. Den negative energien bare brer seg i meg, og fæle barndomsminner med fyll og usikkerhet hjemme bare fyller mitt indre. Så blir jeg fæl, svarer stygt når hun spyr ut negativiteten sin. I stedet kunne jeg være blid og hyggelig, det ville hjulpet, det vet jeg. Burde jeg kutte ut og dra til henne ? Jeg har veldig vanskelig for å sette grenser for meg selv, det vet jeg. Noen med erfaring ? Anonymous poster hash: d180f...ff9
sug lut Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Minimer kontakt, si fra når du må og la være når du kan - og drikk masse vin når du kommer hjem.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 Minimer kontakt, si fra når du må og la være når du kan - og drikk masse vin når du kommer hjem. Takk for tips. For drikke i smug da. Hvis gamla hiver seg på flaske ender det i katastrofe 😳 Anonymous poster hash: d180f...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå