Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Evert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

.....

 

Anonymous poster hash: a6bcb...215

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evert Taube :) 

Liker Evert bedre enn f.eks. Sivert. 

Skrevet

Veldig fint. Vurderte det med nummer to.

Skrevet

Takk for svar.

 

Mannen syns det er litt vanskelig å si og er redd for at mange vil høre feil.

 

Anonymous poster hash: a6bcb...215

Skrevet

Evert er stødig, litt artig og kult. Digger det!



Anonymous poster hash: 213d5...275
Skrevet

Fint.



Anonymous poster hash: 6ce58...ffe
Skrevet

Bare positivt. Det hadde jeg ikke forventet meg 😊

 

Anonymous poster hash: a6bcb...215

Skrevet

Ikke verst, men liker Sivert bedre :)

 

Anonymous poster hash: f118b...c09

Skrevet

Det er kjempefint!!! Synd eg ikkje kom på det navnet for nokre mnd sidan😜. Eg er godt fornøgd med det namnet vi valde altså, men Evert hadde kanskje vore like bra og vel så det😉.

 

Anonymous poster hash: b3197...7d8

Skrevet

Hvordan uttaler dere det? Hvor legger dere trykket.

 

Jeg sier Eeevert. Mens mannen sier EverT med ekstra trykk på t en.

 

Anonymous poster hash: a6bcb...215

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...