Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 ..... Anonymous poster hash: a6bcb...215
Fandens Oldemor Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 Evert Taube Liker Evert bedre enn f.eks. Sivert.
Blondzilla Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 Veldig fint. Vurderte det med nummer to.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #5 Skrevet 30. august 2016 Takk for svar. Mannen syns det er litt vanskelig å si og er redd for at mange vil høre feil. Anonymous poster hash: a6bcb...215
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #6 Skrevet 30. august 2016 Evert er stødig, litt artig og kult. Digger det! Anonymous poster hash: 213d5...275
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #7 Skrevet 30. august 2016 Fint. Anonymous poster hash: 6ce58...ffe
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #10 Skrevet 30. august 2016 Bare positivt. Det hadde jeg ikke forventet meg 😊 Anonymous poster hash: a6bcb...215
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #11 Skrevet 30. august 2016 Ikke verst, men liker Sivert bedre Anonymous poster hash: f118b...c09
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #12 Skrevet 30. august 2016 Det er kjempefint!!! Synd eg ikkje kom på det navnet for nokre mnd sidan😜. Eg er godt fornøgd med det namnet vi valde altså, men Evert hadde kanskje vore like bra og vel så det😉. Anonymous poster hash: b3197...7d8
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #14 Skrevet 31. august 2016 Hvordan uttaler dere det? Hvor legger dere trykket. Jeg sier Eeevert. Mens mannen sier EverT med ekstra trykk på t en. Anonymous poster hash: a6bcb...215
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå