Gå til innhold

Erfaringer med disse vognene? (Stokke, bugaboo og emmaljunga)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter vårt første barn og har ingen erfaringer med vogner. Har sett ganske mye rundt og synes disse virker som de beste:

- Stokke trailz

- bugaboo Buafflo

- Emmaljunga Edge duo, med duo S understell

Vil høre alle erfaringer! Har prøvetrillet i butikken, men det er så vanskelig å vite hvordan de er på forskjellige underlag.. Har ingen venner med barn heller, så får ikke testet. Hadde satt stor pris på om dere kunne skrevet litt :)

(Det er lov å komme med andre forslag. Har to krav: Må kunne ha sittedelen begge veier og svingbare fremmhjul. )

Anonymous poster hash: 253be...4a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Emmaljunga Edge duo, og synes den er helt topp! Har ikke det understellet da, vi ville ha med sånn rist under (Mondial?)

Anonymous poster hash: d83d0...808

Skrevet

Bugaboo Cameleon. Elsker den. Mindre og smidigere enn Buffalo, men kommer frem over alt. Fantastisk vogn, og Bugaboo har god sitte-/liggestilling også. Har prøvd mange vogner, også Emmaljunga, men ingenting slår Bugaboo!

Skrevet

Vi har emmaljunga super viking og er kjempefornøyd. Understellet er det samme som duo s. Super viking har ergonomisk sittedel og jeg liker den mye bedre enn den som er på edge/mondial/city cross. Det jeg kanskje liker aller best med vognen er at man kan ha sittedelen begge veier samt at kalesjen er stor. Med fottrekket på og kalesjen trekt godt ned blir vognen veldig lun og god, syns det er få vogner som slår emmaljunga på dette:)

Anonymous poster hash: 58bf3...43f

Skrevet

Vi endte opp med city cross. Skulle jeg valgt på nytt så hadde jeg valgt super viking med svingbare hjul (jeg liker egentlig faste hjul best).

Vi kjøpte super viking sportsdel når vi gikk over til det for synes ikke barnet satt noe godt i sportsdelene til city cross (sportsdelen er vel like på de fleste emmaljunga vognene).

Så pga. sportsdelen hadde jeg valgt super viking. Men jeg elsker vugginga på de andre understellene til emmaljunga (tror ikke duo s har samme fjæring).

Syns bugaboo ser ganske fin ut, men jeg syns de virker så stive. Får ikke vugget vogna liksom som på emmaljunga. Samme gjelder vel stokke sin.

Anonymous poster hash: d614f...bdf

Skrevet

Ville kjøpt en av babyjogger-vognene med bag til om jeg var deg :D vi har city mini GT, men city elite er også bra

Anonymous poster hash: d55a0...f20

Skrevet

Venter vårt første barn og har ingen erfaringer med vogner. Har sett ganske mye rundt og synes disse virker som de beste:

- Stokke trailz

- bugaboo Buafflo

- Emmaljunga Edge duo, med duo S understell

Vil høre alle erfaringer! Har prøvetrillet i butikken, men det er så vanskelig å vite hvordan de er på forskjellige underlag.. Har ingen venner med barn heller, så får ikke testet. Hadde satt stor pris på om dere kunne skrevet litt :)

(Det er lov å komme med andre forslag. Har to krav: Må kunne ha sittedelen begge veier og svingbare fremmhjul)

Jeg har emmaljunga duo edge med svingbare lufthjul og er SUPER fornøyd. Stor bag som er en fordel når vinteren kommer, og den er ekstremt lett å trille. God på alt underlag da du kan låse hjulene og du går litt "Off-Road" og veldig greit med svingbare hjul når du er på kjøpesenter eller steder det er litt trangt å manøvrere.

Skrevet

Hadde jeg ventet barn nå så hadde jeg kikket på babyjogger city premiere. Og kjøpt bag til. Genial sittedel i sportsvogn, og kan ha sportsdelen begge veier. Blir også liten sammenlagt 👍👍

Vi har city cross etter førstemann og den tar litt plass i bilen ja. Og sittedelen der er ikke ergonomisk.

Anonymous poster hash: 3462f...58b

Skrevet

Har Stokke trailz, superfornøyd. Kommer frem overalt og bagen er kjempestor, barnet sitter godt i sportsdelen og den tar relativt liten plass sammenlagt.

Anonymous poster hash: 2c76f...647
Skrevet

Bogaboo buffalo! Har denne til tredje man og er superfornøyd! Bedre en camelon vogna på grus og i snøslaps. Liten, nett, god for barnet og gode funksjoner!

Skrevet

Elsker Trailz. Har fem barn, og dette er helt klart den beste vognen vi har hatt. Liker godt at barnet kommer så nær den som triller, og at hun kan sitte rett. Skikkelig overblikk. Så kommer personlig smak også inn. Personlig liker jeg ikke designet på emmaljunga, men vet mange elsker det og misliker stokkedesignet. Smak og behag.

Anonymous poster hash: dd003...e4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...