Gå til innhold

Hvilken smarttelefon til en 10åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med godt tips til type telefon som funker til spilling.

Anonymous poster hash: 08b9c...75a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har en iphone 5s.

Ser det er en veldig vanlig telefon blant 10-åringene i området.

Anonymous poster hash: 2fdde...be9

Skrevet

Min har en iphone 5s.

Takk, hvor mye minne har de på telefonene sine? :)

Skrevet

Takk, hvor mye minne har de på telefonene sine? :)

Kanskje de kun er 16GB? Er det nok for spilling og slikt for en 10/11 åring?

Skrevet

Min har en iphone 5s.

Å hjelpes? Hvor er dette? Oslo vest 😁

Hva skal så små unger med så dyre tlf. Din 10 åring har bedre tlf enn min tenåring 😀

Anonymous poster hash: 951a4...ae9

Skrevet

Vår tiåring har iPhone4.

Både hun og de aller fleste venninnene har telefoner som foreldre har hatt tidligere. Tror ikke jeg vet om noen som har kjøpt telefon til tiåringene sine.

Anonymous poster hash: e44e9...0da
Skrevet

Min har en Samsung Galaxy Core Prime (fikk til 9-årsdagen). Funker utmerket.

Anonymous poster hash: 3f0c4...cca

Skrevet

Kjøpte samsung a3 til min 9 åring nå. Den funker på samme måte som samsung s5 (er ganske lik og) men den er nok hakket dårligere om man ser på ytelse og slikt. Ingenting i veien til hans bruk. Kan ha minnebrikke i den og

Anonymous poster hash: 99ac4...e6b

Skrevet

Kjøpte iPhone 5 til min, men kun fordi jeg kom over en billig (950 kr, mindre enn den nye jeg hadde tenkt på) brukt en i god stand.

Hadde egentlig sverget at det ikke ble Apple, men det er mange unger rundt her som har alt fra 4-6 (Oslo sørøst). Mest arvemobiler, men en del har fått ny iPhone 6; galskap. Min hadde fra før hatt en enklere mobil i to år hun tok godt vare på, mister hun denne blir det tilbake til enkleste smarttlf.

Skrevet

9-åringen har en Huawei, kostet 1300 kr

12-åringen har en iPhone 5s, han betalte halvparten selv (ser de har den til 2800 kr på Coop Obs! nå)

Anonymous poster hash: 5860d...0b3

Skrevet

Å hjelpes? Hvor er dette? Oslo vest 😁

Hva skal så små unger med så dyre tlf. Din 10 åring har bedre tlf enn min tenåring 😀

Anonymous poster hash: 951a4...ae9

Spill, FaceTime, sms, kalender, vekkeklokke, redigerer film, lager youtube videoer, ringer, fotoapparat. Den brukes til masse.

Kjøpt den brukt for 1000 kr. Årets bursdagsgave 😊

Skrevet

Kanskje de kun er 16GB? Er det nok for spilling og slikt for en 10/11 åring?

32.

Brukes til mye mer enn spilling

Skrevet

HTC 10

Anonymous poster hash: e8077...dc2
Skrevet

Vi har akkurat kjøpt huawei y360 til jentene her i hus. En enkel og grei "barnetlf" som ikke koster stort.800 kr. Fin første tlf som de kan lære seg å ha ansvar med

Skrevet

Her er det også Iphone som gjelder, men gjerne en litt eldre modell slik som Iphone 5. De fleste arver foreldrene sine telefoner. 

Bor på bygda på vestlandet, om det er av betydning. 

Anonymous poster hash: 7bc37...543
Skrevet

Helt ærlig så synes jeg ikke en 10 åring trenger tlf. Vi hadde nå ikke det da vi var 10 å hadde d kjempegøy for det :)

Skrevet

Jeg er helt enig - og er også enig i at det ikke er nødvendig med smarttelefon. Men når de nærmeste vennene kommer og vifter med sine telefoner og skal spille Pokemon Go forstår jeg at det ikke er noe særlig å være den som ikke har. Det er andre tider nå. Det blir nok ikke iPhone, men en billigere. Kanskje huawei.

Skrevet

Helt ærlig så synes jeg ikke en 10 åring trenger tlf. Vi hadde nå ikke det da vi var 10 å hadde d kjempegøy for det :)

Men dere hadde kanskje fasttelefon så dere kunne ringe foreldre når de var på jobb og vice versa?

Mobil til en ti-åring har flere funksjoner, bla det sosiale akseptet, men enda viktigere er det å ha muligheten til å kontakte hverandre.

Skrevet

Her har 10-åringen en Samsung Galaxy s4 og 11-åringen en Samsung Galaxy note3.

Anonymous poster hash: fd873...807

Skrevet

Tidene forandrer seg. 😊 Og det er ganske smart av foreldre å følge med i tiden tror jeg. Vi kan like det eller ikke like det så mye vi bare vil. Men verden går nå en gang fremover...

Anonymous poster hash: cd0fb...d13

Skrevet

Fikk min "gamle" iPhone 6 da jeg fikk ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...