Gå til innhold

Interessert i en fyr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... men ingen av oss får fingeren ut og tar neste skritt.

Dette er en fyr jeg har kjent i mange år, vi har vært i samme vennegjeng. Plutselig begynte vi å chatte, og nå er det tydelig at begge har blitt interessert på en ny måte. Han har sagt rett ut (på chat) at han liker meg, og jeg har vel gjort det samme ovenfor han.

Problemet er at begge to er helt håpløst sjenert, og når vi treffes har vi sluttet å snakke med hverandre fordi det er så flaut *oppgitt over meg selv*

På chat fungerer det fint, men ingen av oss tørr å slutte å gå rundt grøten og faktisk spørre den andre om å treffes eller noe.

Nå er jeg redd alt skal bare "renne ut med sanden" fordi vi ikke tørr å satse litt.

Hjelp meg, please!?

(Ja, vi er unge..)

Anonymous poster hash: d5229...182

Videoannonse
Annonse
Skrevet

send han en mld da vel, om dere skal treffes over et glass vin eller en kaffe?

Man må tørre om man vil at noe skal skje ;)

Anonymous poster hash: d03aa...b35
Skrevet

Hva har du å tape på å ta det neste skrittet?

Hvis du ikke kan kommunisere følelsene dine til denne mannen så vil dere jo uansett ikke ha noen sjanse. Så bare bestem deg, hopp i det, spør ham om dere kan ta en date sammen.

Anonymous poster hash: c7011...a3d
Skrevet

Tusen takk for støtte, og ikke utskjelling!

Vet dere har rett, bare det at frykten for å drite meg ut/ikke ha noe å si/bli vraka når han "finner ut hvor uinteressant jeg er" har blitt større enn frykten for å la sjansen gå fra meg...

Har aldri hatt en ordentlig kjæreste før, iallfall ikke en bra fyr sånn som han.

HI

Skrevet

Bestem deg for en dag du skal spørre han om dere kan møtes, så tar du deg et glass vin eller 2 før dere møtes. Neste gang vil det ikke være like kleint. Jeg gjorde det samme, bare at jeg var litt "uheldig" (møttes på byen) så jeg ble ordentlig dritings. Men det gikk bra 😂

Anonymous poster hash: f4c0e...b57

Skrevet

Bestem deg for en dag du skal spørre han om dere kan møtes, så tar du deg et glass vin eller 2 før dere møtes. Neste gang vil det ikke være like kleint. Jeg gjorde det samme, bare at jeg var litt "uheldig" (møttes på byen) så jeg ble ordentlig dritings. Men det gikk bra 😂

Så bra for deg! :)

Det gikk bra sier du, var isen brutt da og senere kunne dere snakke greit sammen? (Altså, fra da av når dere treftes)

HI

Skrevet

Så bra for deg! :)

Det gikk bra sier du, var isen brutt da og senere kunne dere snakke greit sammen? (Altså, fra da av når dere treftes)

HI

Jada, det gikk veldig bra :)

Vi chattet også veldig mye og da var det ingen problem (sånn som dere) men så var begge sjenerte så det tok sin tid før vi møttes igjen, men snakket sammen hver dag på fb chatten. Så bestemte jeg meg for å være litt tøff, så da møttes vi igjen og siden har vi vært sammen :) nå har vi kjøpt hus sammen så her gikk alt veldig bra :)

Så jeg råder deg til å satse, hva har du å tape? ;)

Skrevet

Utfordrer deg, hi!

Send han en melding og spør om han vil ta seg en tur til deg i løpet av uka!

Anonymous poster hash: 20914...c5e

Skrevet

Utfordrer deg, hi!

Send han en melding og spør om han vil ta seg en tur til deg i løpet av uka!

Har lyst!

Skrevet

Har lyst!Anonymous poster hash: d5229...182

gjør det!

Skrevet

Om du selv synes du er uinteressant - hvorfor skal han synes at du er det?? Her må du nok starte med å se deg selv i et annet lys, og produsere en relaativt stor dose selvfølelse... Hva han synes om deg er temmelig irrelevant. Hva du synes om deg selv er svært relevant.

Anonymous poster hash: 17297...ada
Skrevet

Om du selv synes du er uinteressant - hvorfor skal han synes at du er det?? Her må du nok starte med å se deg selv i et annet lys, og produsere en relaativt stor dose selvfølelse... Hva han synes om deg er temmelig irrelevant. Hva du synes om deg selv er svært relevant.

Anonymous poster hash: 17297...ada

Jeg vet, jeg sliter nok litt med selvfølelsen i flere sammenhenger ja. Ikke så lett å gjøre noe med det, vanskelig å snu tankegangen rundt egen verdi. Har du noen tips?

HI

Skrevet

Bare spør om han vil komme hjem til deg på et glass vin /øl, praten går lettere selv et bare ETT glass 😉😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...