Gå til innhold

Hva med dette jentenavnet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Naomi??

 

Anonymous poster hash: 1d4e0...792

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fint:) Litt uvant på norske barn, men synes det fungerer veldig bra på norsk.

 

Anonymous poster hash: ea1f9...dda

Skrevet

For fjollete for min smak.

 

Anonymous poster hash: 65932...e28

Skrevet

Ikke noe jeg ville valgt, men synes det er nydelig. Internasjonalt, feminint og vakkert.

Skrevet

Som en annen sa: fjollete.

 

Anonymous poster hash: 1962f...fb3

Skrevet

Jeg synes det er nydelig :) Vet om 2 nydelige jenter med dette navnet.



Anonymous poster hash: 8c19b...fdb
Skrevet

Veldig wannabe-navn, blir rart i norsk sammenheng...

 

Anonymous poster hash: 2287e...e44

Skrevet

Liker ikke.

 

Anonymous poster hash: 1c3c8...2c2

Skrevet

Nei, ikke i norge

 

Anonymous poster hash: d1b27...836

Skrevet

Syns ikke det navnet er så fint, men hver sin smak :)

 

Anonymous poster hash: 8a6e1...5e4

Skrevet

Fint navn ☺ men jeg synes ikke det passer vis barnet har Norske foreldre og har lyst hår og blå øyne. Men brukt det viss dere liker det å syns det passer ☺

 

Anonymous poster hash: f6899...7c5

Skrevet

Liker både Naomi og Noemi.

Skrevet

Hvorfor ikke i Norge?

 

Anonymous poster hash: 1d4e0...792

Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: 1d4e0...792

Skrevet

Pent!

 

Anonymous poster hash: 92261...142

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...