Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 ...når det faktisk er lov å stå i bussen? Jeg skjønner ikke logikken helt her..kan noen forklare? Anonymous poster hash: 346f7...028
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Det er ikke l9v å stå i alle busser. Ikke i turbusser, og det er vel der det oftest er belter? Anonymous poster hash: ab3cd...ed0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 Men på vanlige rutebusser er det lov å stå. I rushen er mange fylt opp til randen. Men sitter du, uten belte, da får du bot. Anonymous poster hash: 346f7...028
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 Det er jo egentlig ingen logikk i det, det er ren økonomi som bestemmer det, vil jeg tro. Kan jo bare se for seg Oslo-trafikken om det ikke skulle være lov å stå på buss eller trikk. Inne i Oslogryta er det jo ikke setebelter på de bussene jeg har kjørt i det siste, men de som går litt utenfor har. Svært få som bruker setebelte i buss, har jeg sett. Jeg bruker det konsekvent om det er setebelte der. Anonymous poster hash: d00ab...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå