Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har falt helt for navnet Rio. Jeg er usikker... Hva synes dere?

 

Anonymous poster hash: 46bf7...844

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg gjette, du er gift med en United—supporter?

Skrevet

La meg gjette, du er gift med en United—supporter?

Haha ja😉

 

 

Anonymous poster hash: 46bf7...844

Skrevet

Haha ja😉

 

 

Anonymous poster hash: 46bf7...844

Hva med å ta den helt ut og gå for Rio Ferdinand? :D

 

Fra spøk til alvor - syns Rio er tøft! ;)

Skrevet

Stilig...og det konmer fra en Liverpool-supporter:-)

 

Anonymous poster hash: c7f59...bf5

Skrevet

Stilig...og det kommer fra en Liverpool-supporter:-)Anonymous poster hash: c7f59...bf5

Anonymous poster hash: c7f59...bf5

Skrevet

Jeg liker det, det er en vanesak. Hvorfor er Noa, Leo, Teo, Mio, mm greit? Men Rio skal ikke være greit? Eller?

 

Anonymous poster hash: ffc1d...84a

Skrevet

Det har jeg aldri hørt som navn, Rio er en by.

Skrevet

Beklager, men liker det ikke. Men så har jeg ikke sansen for Mio etc heller. Høres ut som kallenavn eller hundenavn. Tenk å være åtti år , og hete Mio eller Rio.

Skrevet

Jeg likte det egentlig litt, jeg. Vi var innom Ferdinand hvis det skulle ha blitt gutt den gangen her :P

Skrevet

Nei, dessverre.

 

Anonymous poster hash: 4f65a...cd6

Skrevet

Likte det ikke, dessverre.

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Aldri hørt det som et navn før, men jeg syns det var ganske stilig! 

Skrevet

Huff. Da får du heller gå for Ferdinand.

Skrevet

Enig med Luten.

 

 

Anonymous poster hash: a0dde...38e

Skrevet

Usj....

 

Anonymous poster hash: 1e65a...0ae

Skrevet

Haha ja😉

 

 

Anonymous poster hash: 46bf7...844

Hva skjer den dagen Rio går til erkerivalen Liverpool da? Skal dere bytte navnet til ungen deres da siden faren er United fans :P syns det er dristig gjort, men men dere om det...

 

 

Anonymous poster hash: 1e65a...0ae

Skrevet

Min mann har falt helt for navnet Rio. Jeg er usikker... Hva synes dere?

 

Anonymous poster hash: 46bf7...844

Det synes jeg ikke noe om.

 

Anonymous poster hash: 39f47...5c7

Skrevet

jeg syntes det var kult :)



Anonymous poster hash: eb437...05b
Skrevet

hadde heller tatt ferdinand da :) Rio er ikke et navn for min del

Skrevet

Rio er ubrukelig som namn, Ferdinand er stilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...