Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Min mann har falt helt for navnet Rio. Jeg er usikker... Hva synes dere? Anonymous poster hash: 46bf7...844
Julie (: Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 La meg gjette, du er gift med en United—supporter?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 La meg gjette, du er gift med en United—supporter?Haha ja😉 Anonymous poster hash: 46bf7...844
Monajenten Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 Haha ja😉 Anonymous poster hash: 46bf7...844 Hva med å ta den helt ut og gå for Rio Ferdinand? Fra spøk til alvor - syns Rio er tøft!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #5 Skrevet 30. august 2016 Stilig...og det konmer fra en Liverpool-supporter:-) Anonymous poster hash: c7f59...bf5
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #6 Skrevet 30. august 2016 Stilig...og det kommer fra en Liverpool-supporter:-)Anonymous poster hash: c7f59...bf5 Anonymous poster hash: c7f59...bf5
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #7 Skrevet 30. august 2016 Jeg liker det, det er en vanesak. Hvorfor er Noa, Leo, Teo, Mio, mm greit? Men Rio skal ikke være greit? Eller? Anonymous poster hash: ffc1d...84a
*Miss Marple* Skrevet 30. august 2016 #8 Skrevet 30. august 2016 Det har jeg aldri hørt som navn, Rio er en by.
Salomine Skrevet 30. august 2016 #9 Skrevet 30. august 2016 Beklager, men liker det ikke. Men så har jeg ikke sansen for Mio etc heller. Høres ut som kallenavn eller hundenavn. Tenk å være åtti år , og hete Mio eller Rio.
Julie (: Skrevet 30. august 2016 #10 Skrevet 30. august 2016 Jeg likte det egentlig litt, jeg. Vi var innom Ferdinand hvis det skulle ha blitt gutt den gangen her
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #11 Skrevet 30. august 2016 Nei, dessverre. Anonymous poster hash: 4f65a...cd6
Gjest Stjerneklart Skrevet 30. august 2016 #14 Skrevet 30. august 2016 Aldri hørt det som et navn før, men jeg syns det var ganske stilig!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #17 Skrevet 30. august 2016 Enig med Luten. Anonymous poster hash: a0dde...38e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #18 Skrevet 30. august 2016 Usj.... Anonymous poster hash: 1e65a...0ae
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #19 Skrevet 30. august 2016 Haha ja😉 Anonymous poster hash: 46bf7...844 Hva skjer den dagen Rio går til erkerivalen Liverpool da? Skal dere bytte navnet til ungen deres da siden faren er United fans syns det er dristig gjort, men men dere om det... Anonymous poster hash: 1e65a...0ae
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #20 Skrevet 30. august 2016 Min mann har falt helt for navnet Rio. Jeg er usikker... Hva synes dere? Anonymous poster hash: 46bf7...844 Det synes jeg ikke noe om. Anonymous poster hash: 39f47...5c7
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #21 Skrevet 30. august 2016 jeg syntes det var kult Anonymous poster hash: eb437...05b
februarprins2013 Skrevet 31. august 2016 #22 Skrevet 31. august 2016 hadde heller tatt ferdinand da Rio er ikke et navn for min del
☆☆☆ Skrevet 31. august 2016 #23 Skrevet 31. august 2016 Rio er ubrukelig som namn, Ferdinand er stilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå