Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Greier ikke komme meg inn sosialt i større grupper. Synes alle jeg møter på og liker snakke med danner seg klikker. Har startet på studier for en stund siden, og også her er det slik. "Alle" er med i klikker, jeg er litt sammen med alle og greier prate med alle veldig fint. Men blir ikke spurt med på ting, (hvis det ikke er et opplegg for hele klassen ;forholdsvis liten på ca 30 studenter). Og sånn er det ellers hjemme også. Jeg er normalt høflig og hyggelig (tror jeg ). Men er også redd for å trenge meg på, er så var på dette. Frykten for ikke å bli likt eller godtatt. Vet ikke om jeg sender ut et slags signal?! For det er jo meg det må være noe galt med.. Vurderer faktisk psykolog time slik at jeg kan bli flinkere sosialt. Er jeg rar som tenker det? Ikke et tigge-etter-venner innlegg, men vil høre om noen har gjort det samme. Har noen venner jeg alltid har hatt, men sliter med å danne nye relasjoner! Anonymous poster hash: df790...d51
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Jeg er også sånn og jeg tror det har noe med initiativ å gjøre. Jeg tør jo ikke ta initiativ til noe for jeg tror folk har sikkert andre å være sammen med, andre planer, vil ikke trenge meg på osv Og vi som har null selvtillit og null initiativ blir utenfor. Tror at det dom skal til er å selv ta litt initiativ, ringe å spørre om å møtes, be med folk ut på en kaffe etter skolen, spørre om dere skal trene sammen osv Folk som tar initiativ selv, blir også invitert med når andre finner på noe Men jeg kommer fader ikke over den kneika selv Anonymous poster hash: b249d...386
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Hvordan bruker du blikk-kontakt da? Er du flakkende, ser en annen vei, holder blikk veldig kort el lign? Hvis folk er unnvikende med blikk, framstår de som avvisende. Anonymous poster hash: c6473...4f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå