Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Har blitt syk og ligger i senga, men MÅ lage middag til meg selv og fem barn. Har ikke fått handlet. Er det innafor med ostesmørbrød? Anonymous poster hash: e465a...72e
Husbygger Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Ostesmørbrød er innafor, og så enkelt at ungene kan lage det selv ☺ God bedring ☺
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 Ja det syns jeg. Ellers så er jo spagetti enkelt. Med ferdigsaus og svenske kjøttboller. Anonymous poster hash: 0f5ef...87e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 Ostesmørbrød er innafor en annen dag kan du ta en forenklet pasta carbanara. Kok påstå, stek bacon biter eller bruk skinke, hakk evt purre og blant alt sammenmed rømme. Tilsett salt og pepper. Anonymous poster hash: a4ba5...309
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #5 Skrevet 30. august 2016 Ostesmørbrød er helt ok Ungene her er ogsp glad i omelett eller eggerøre på skiva Jeg har også alltid et par poser tomatsuppe i skapet til slike "krisedager". Koker suppe, koker fullkornspasta og hardkoker egg. Ungene tar suppe i en skål og hiver i så mye pasta og egg de vil ha og strør litt revet ost på toppen Anonymous poster hash: b3c5d...074
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #6 Skrevet 30. august 2016 Ostesmørbrød er innafor en annen dag kan du ta en forenklet pasta carbanara. Kok påstå, stek bacon biter eller bruk skinke, hakk evt purre og blant alt sammenmed rømme. Tilsett salt og pepper. Anonymous poster hash: a4ba5...309 Takk! Som et trylleslag hadde jeg faktisk alt dette hjemme. Mer fristende enn ostesmørbrød, så nå drar jeg meg opp av senga. Anonymous poster hash: e465a...72e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #7 Skrevet 30. august 2016 Ostesmørbrød er helt ok Ungene her er ogsp glad i omelett eller eggerøre på skiva Jeg har også alltid et par poser tomatsuppe i skapet til slike "krisedager". Koker suppe, koker fullkornspasta og hardkoker egg. Ungene tar suppe i en skål og hiver i så mye pasta og egg de vil ha og strør litt revet ost på toppen Anonymous poster hash: b3c5d...074 Veldig godt tips. Tar det med meg💜😘 Anonymous poster hash: e465a...72e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #8 Skrevet 30. august 2016 Hva som er innafor kommer an på øyet som ser.Jeg ville ikke valgt ostesmørbrød da det finnes MYE annet som er mye mer næringsikt, spennende og lettfordøyelig. Eks omelett med grønnsaker og ost som et sunt, enkelt og godt 😊 Anonymous poster hash: 2d5bf...1e8
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #9 Skrevet 30. august 2016 Hva som er innafor kommer an på øyet som ser.Jeg ville ikke valgt ostesmørbrød da det finnes MYE annet som er mye mer næringsikt, spennende og lettfordøyelig. Eks omelett med grønnsaker og ost som et sunt, enkelt og godt Anonymous poster hash: 2d5bf...1e8 Herlighet, det er da ingen som forgår av å spise ostesmørbrød en gang i blant Anonymous poster hash: d2253...dcf
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 30. august 2016 #10 Skrevet 30. august 2016 Hva som er innafor kommer an på øyet som ser.Jeg ville ikke valgt ostesmørbrød da det finnes MYE annet som er mye mer næringsikt, spennende og lettfordøyelig. Eks omelett med grønnsaker og ost som et sunt, enkelt og godt 😊 Anonymous poster hash: 2d5bf...1e8 Skive med ost er jo virkelig kriiiise!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #11 Skrevet 30. august 2016 Hvis du har fem barn er sikkert noen av dem store nok til å raske sammen en enkel middag når mor er syk? På tide med litt opplæring? Torosuppe, lapskausblanding og pølser, fiskepinner, wraps, omelett... Alt veldig enkelt, og noe jeg tenker at en på f.eks 10 år bør kunne få til. Anonymous poster hash: 3df80...98a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #12 Skrevet 30. august 2016 Hvis du har fem barn er sikkert noen av dem store nok til å raske sammen en enkel middag når mor er syk? På tide med litt opplæring? Torosuppe, lapskausblanding og pølser, fiskepinner, wraps, omelett... Alt veldig enkelt, og noe jeg tenker at en på f.eks 10 år bør kunne få til. Anonymous poster hash: 3df80...98a Eldste her er bare 7 år og ikke såå dreven på kjøkkenet ennå. 😊 Men han skal læres opp. Anonymous poster hash: e465a...72e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #13 Skrevet 30. august 2016 Eldste her er bare 7 år og ikke såå dreven på kjøkkenet ennå. 😊 Men han skal læres opp. Anonymous poster hash: e465a...72e Oi, fem stk på under 7 år?! Imponerende! Anonymous poster hash: 3df80...98a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #14 Skrevet 30. august 2016 Oi, fem stk på under 7 år?! Imponerende! Anonymous poster hash: 3df80...98a Bare tre av de er mine, men har to søsken som bor i beredskapshjem hos oss. 😊 Anonymous poster hash: e465a...72e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå