Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 som er gravide har så innmari med symptomer så tidlig i graviditeten! Jeg er seks uker på vei nå.... og jeg hadde litt vondt i puppene forrige uke og noe strekk i livmor fra tid til annen kun... ellers merker jeg INGENTING:.. hva skjer? er jeg unormal da eller...? Hjeeeelp.... Anonymous poster hash: 2fef9...945
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Neida, ikke unormal. Jeg hadde det som deg. Var litt kvalm og kastet opp en gang i uke 11, ellers lite symptomer. Anonymous poster hash: 97002...5f2
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 Da er du veldig heldig! For å si det sånn, ikke kult når det første graviditetetsymptomet er bekkenløsning. Får håpe du slipper mye plager 😊 Anonymous poster hash: a98ef...1e7
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 jeg slapp billig unna forrige gang også, bare ett par besvimelser rundt uke 10-11.. kansje det blir sånn denne gangen å da.. men da er det normalt da altså ..? man blir jo nervøs av alt! HI Anonymous poster hash: 2fef9...945
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #5 Skrevet 30. august 2016 Det føles sikkert sånn, siden de fleste uten mye symptomer sikkert ikke skriver så mye Tenk på alle de som ikke merker at de er gravide før de er flere mnd på vei, du er nok helt normal Anonymous poster hash: f43de...4c5
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #6 Skrevet 30. august 2016 Jeg har fire barn og har opplevd begge deler, så det er virkelig sant at svangerskap kan være veldig forskjellig Ene svangerskapet mitt var jeg kvalm store deler av døgnet fra 3-4 dager før forventet mens, ga seg ikke heller, følte meg skikkelig syk hele svangerskapet. I tillegg klemte noe på isjiasnerven så jeg klarte nesten ikke stå på det ene benet Men mitt tredje svangerskap var nesten symptomfritt til jeg var over halvveis. Om det ikke var for at magen vokste hadde jeg ikke kjent meg gravid i det hele tatt Anonymous poster hash: 46cf6...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå