Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Er i tvil om min jente skal ta den... Anonymous poster hash: 6843c...3bc
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Sjansen er større for å dø av livmorhalskreft enn av bivirkningene. You do the math. Anonymous poster hash: 18458...43c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 Veldig ok, hun bør absolutt ta den Anonymous poster hash: 0d0f8...0ce
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 For meg var det så kjekt å få celledeling rett etter mitt første barn at jeg ikke ser noen grunn til å skåne datteren min for det. Litt dødsangst eller kreft. .sånn er livet. Anonymous poster hash: 44810...dc4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #5 Skrevet 30. august 2016 Begge våre skal få det. Anonymous poster hash: d8b61...a94
tante grusom master of law Skrevet 30. august 2016 #6 Skrevet 30. august 2016 Hadde jeg hatt jente så ville hun fått vaksinen.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #7 Skrevet 30. august 2016 Den skal hun få. Anonymous poster hash: c5a7e...b03
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #8 Skrevet 30. august 2016 Min har fått. To tilfeller av celleforandringer med påfølgende operasjon hos begge i nærmeste familie, så ingen tvil her. Anonymous poster hash: 37d37...8cd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #9 Skrevet 30. august 2016 Antagelig litt preget av å ha jobbet mange år på gyn avd på Radiumhospitalet, men min jente skal absolutt få den. Anonymous poster hash: f06cd...baf
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #10 Skrevet 30. august 2016 Hadde jeg hatt en datter skulle hun ha tatt den (uten tvil). Jeg har selv hatt alvorlige celleforandringer som kunne gått veldig galt i løpet av kort tid. Dumt å ikke vaksinere... Anonymous poster hash: c1345...289
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #11 Skrevet 30. august 2016 Selvsagt. Anonymous poster hash: 938ef...d0f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #12 Skrevet 30. august 2016 Alle vår fire unger har tatt eller skal få den. Har en unge igjen som ikke har fått den og usikker på om to andre har fått alle enda. For meg har det aldri vært tvil om de skal få den eller ei. Mannen var mere i tvil så han snakket med noen på jobb om det og han endte med at de skulle ta den. Han jobbet da på sykehuset. Jeg har fått cyster i eggstokkene så jeg kjennerr jeg er veldig glad ungene har tatt og skal ta denne sprøyta. Husker hvor usikkert jeg følte det mens jeg ventet på prøveresultatene. Heldigvis helt ufarlig hos meg, men den følelsen av å vente på prøvesvar var ikke gøy. Så jo mere slike ting vi kan hjelpe ungene med å utelukke i fremtiden jo bedre. Anonymous poster hash: ed2ba...9f9
februarprins2013 Skrevet 30. august 2016 #13 Skrevet 30. august 2016 hadde gutten min vert jente hadde han fått den, bedre med litt bivrikinger,enn kreft
Gjest 5 andre Skrevet 30. august 2016 #14 Skrevet 30. august 2016 Her skal også gutten få det, og selvfølgelig jentene når den tiden kommer...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #15 Skrevet 30. august 2016 Jeg har tenkt litt på det faktisk I vår familie er det ingen arvelig tendens når det kommer til kreft, ikke et eneste tilfelle de siste generasjonene. Men det er flere tilfeller av ME, som det jo er en opphopning av i noen familier. Nå er ikke ME en bivirkning på denne vaksinen, men det har vært noen andre nevrologiske problemer så jeg har tenkt en del Men har landet på at mine to jenter skal få den. Den er gitt i mange år nå på verdensbasis og antallet alvorlige bivirkninger som ikke har vært forbigående er forsvinnende liten Anonymous poster hash: 6c11a...3d0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #16 Skrevet 30. august 2016 Jeg har tenkt litt på det faktisk I vår familie er det ingen arvelig tendens når det kommer til kreft, ikke et eneste tilfelle de siste generasjonene. Men det er flere tilfeller av ME, som det jo er en opphopning av i noen familier. Nå er ikke ME en bivirkning på denne vaksinen, men det har vært noen andre nevrologiske problemer så jeg har tenkt en del Men har landet på at mine to jenter skal få den. Den er gitt i mange år nå på verdensbasis og antallet alvorlige bivirkninger som ikke har vært forbigående er forsvinnende liten Anonymous poster hash: 6c11a...3d0 HI HER: Ja, det er det min jente kom hjem og fortalte meg i dag. Hun sa flere av jentene i klassen hennes ikke skulle ta vaksinen pga større fare for ME! Jeg lider jo selv av en form for utmattelses-syndrom, kronisk fatique (tror det staves slik) sier legen min. Blir litt i tvil, men etter denne tråden tror jeg hun må ta den hun også.... Så utrolig takknemlig for at jeg har noen å spør! Tusen takk!!!!! Anonymous poster hash: 6843c...3bc
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #17 Skrevet 30. august 2016 Vi skal ikke gi vår jente den. Har lest om alt for mange som har fått bivirkninger. Selvsagt er sjansene små, men nå som nesten alle blir vaksinert så er ikke hpv viruset like vanlig lenger heller, og smitterisikoen blir bare mindre og mindre. Vil heller lære mine å være ansvarlige sexpartner. Alvorlige bivirkninger på hpv vaksinen har samme hypighet som svineinfluensavaksinen hadde. bare å søke opp statistikk på alvorlige bivirkninger så ser du at det stemmer. Så her står vi over. Anonymous poster hash: d2c94...efb
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #18 Skrevet 30. august 2016 Vi skal ikke gi vår jente den. Har lest om alt for mange som har fått bivirkninger. Selvsagt er sjansene små, men nå som nesten alle blir vaksinert så er ikke hpv viruset like vanlig lenger heller, og smitterisikoen blir bare mindre og mindre. Vil heller lære mine å være ansvarlige sexpartner. Alvorlige bivirkninger på hpv vaksinen har samme hypighet som svineinfluensavaksinen hadde. bare å søke opp statistikk på alvorlige bivirkninger så ser du at det stemmer. Så her står vi over. Anonymous poster hash: d2c94...efb Nesten alle..? Eh. Ikke guttene som hun mest sannsynlig vil ha sex med Anonymous poster hash: 44810...dc4
Gemini77 Skrevet 30. august 2016 #19 Skrevet 30. august 2016 Vi skal ikke gi vår jente den. Har lest om alt for mange som har fått bivirkninger. Selvsagt er sjansene små, men nå som nesten alle blir vaksinert så er ikke hpv viruset like vanlig lenger heller, og smitterisikoen blir bare mindre og mindre. Vil heller lære mine å være ansvarlige sexpartner. Alvorlige bivirkninger på hpv vaksinen har samme hypighet som svineinfluensavaksinen hadde. bare å søke opp statistikk på alvorlige bivirkninger så ser du at det stemmer. Så her står vi over. Anonymous poster hash: d2c94...efb Hvordan bekjemper man HPV ved å være "ansvarlig sexpartner" når viruset ikke gir andre symptomer enn evt celleforandringer (og ingen i menn) og kondom ikke er effektiv beskyttelse mot HPV? Man kan heller ikke teste seg for det da det er strenge retningslinjer for testing av HPV i Norge.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #20 Skrevet 30. august 2016 Mine to eldste har fått den. Lillesøster skal også få om noen år. Anonymous poster hash: b2c88...a7d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #21 Skrevet 30. august 2016 Hvorfor er det bare jenter som skal ta den egentlig? Gutter kan vel smitte jentene? Anonymous poster hash: 79f43...a47
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #22 Skrevet 30. august 2016 Burde ikke alle kvinner i alle aldere ta den egentlig? Anonymous poster hash: 675f5...386
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #23 Skrevet 31. august 2016 Prøv å google -> hpv danmark... Anonymous poster hash: d2c94...efb
Anonym bruker Skrevet 31. august 2016 #24 Skrevet 31. august 2016 Tenker å gi den til begge mine gutter. Så ja, selvfølgelig ville jeg gitt den til min datter hvis jeg hadde hatt en. Anonymous poster hash: 4e3e2...067
Gemini77 Skrevet 31. august 2016 #25 Skrevet 31. august 2016 Hvorfor er det bare jenter som skal ta den egentlig? Gutter kan vel smitte jentene? Anonymous poster hash: 79f43...a47 Jo men det er et kostnadsspørsmål. Menn smitter kvinner men får ikke plager selv så det er da kvinnene som immuniseres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå