Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Jeg har kjøpt en tur til København for oppsparte bonuspoeng til datteren min. Jeg har jo ikke brukt penger på reisen, men er det for lite? Hun vil jo få hotell + lommepenger når turen er. Alenemor med liten inntekt, og har i grunn ikke mer å ta fra før konfirmasjonen. Og om noen har tips om hotell og hva som bør gjøres (langhelg fra torsdag til søndag) blir jeg veldig glad 😃 Anonymous poster hash: b024a...82a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Tur til københavn med lommepenger er ikke en liten gave. Våre kommer til å få selskapet og bunad. Ikke noe annet.(Den ene går arvet bunad. Den andre ny.) Anonymous poster hash: 9c8bf...74f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 Ikkje for lite nei. Einaste eg fekk var konfirmasjonsfesten frå mamma og stefar. Anonymous poster hash: 32de7...8d0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 Nei det er jo ikke en liten gave, men tenker jo at siden jeg ikke har brukt penger på flybilletter at hun burde fått mer. Bunad har hun fra før(arvet) 😃 Og hun får jo selskapet og ja 😃 Har ikke tenkt på det på den måten. Jeg har ingen å dele utgiftene med, så har gjort det billigst mulig. Heldigvis så vet jeg at hun vil til København, så gaven blir hun glad for 😃 Da får jeg bare legge fra meg at det er for lite 😃 Og kanskje jeg klarer å glede meg til dagen som er bare 12 dager unna 🎈🎈🎈 Anonymous poster hash: b024a...82a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #5 Skrevet 30. august 2016 veldig lite Anonymous poster hash: 018f9...02c
Hengebukksvinet Skrevet 30. august 2016 #6 Skrevet 30. august 2016 Nei det er ikke lite.Du må gi etter lommeboka.Synes det var kjempelurt av deg å bruke de bonuspoengene,siden det er litt trangt med penger.Hun får jo lommepenger og selskap i tillegg.Det er absolutt nok etter min mening:-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #7 Skrevet 11. september 2016 Nå er konfirmasjonen vel gjennomført, og hun ble kjempeglad for gaven 😄 Nå prøver vi å finne hotell som vi kan bo på, men det er ikke lett 😜 Hun vil ha badekar og jeg vil helst i nærheten av det meste uten at det blir for dyrt. Har satt en maks på 3500, vi har god tid på å finne noe men vil jo ha det meste i boks før vi drar 😜 Anonymous poster hash: b024a...82a
Hengebukksvinet Skrevet 12. september 2016 #8 Skrevet 12. september 2016 Så bra at festen ble vellykket og din datter fornøyd.God tur og kos dere i København:-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #9 Skrevet 12. september 2016 Nå er konfirmasjonen vel gjennomført, og hun ble kjempeglad for gaven 😄 Nå prøver vi å finne hotell som vi kan bo på, men det er ikke lett 😜 Hun vil ha badekar og jeg vil helst i nærheten av det meste uten at det blir for dyrt. Har satt en maks på 3500, vi har god tid på å finne noe men vil jo ha det meste i boks før vi drar 😜 Anonymous poster hash: b024a...82a Sjekk Coop hotellkupp, de har flere hotell i København Anonymous poster hash: 25238...e26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå