Gå til innhold

dine mest kreative måter å

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortelle til svigers og dine egne foreldre at dere venter en liten en eeeeer? 

Jeg trenger tips og inspirasjon!! 

Anonymous poster hash: 75fc7...020
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mor ble så paff at hun la på røret (dette var tilbake i fasttelefontiden) da jeg fortalte det. Hadde jeg lagt inn noe mer overraskende ville hun sannsynligvis ikke vært her i dag. Så dessverre ingen tips, men lykke til!

Anonymous poster hash: 6856d...16f

Skrevet

Det er så stort i seg selv at det blir bare dumt å skulle gjøre noe mer utav det. Veldig umodent og litt harry...

Anonymous poster hash: 437c8...2cf
Skrevet

umodent og litt harry? Skal jeg bare slenge det inn i en bisetning da eller? 

Skrevet

"joda, jeg skal kjøre espen til fotballtrening klokka fem, hente emma på sang klokka halv seks og i Februar kommer en liten baby til. men vi snakkes da svigers, så får dere ringe om dere trenger mer hjelp!" Noe sånt da kansje? 

Skrevet

umodent og litt harry? Skal jeg bare slenge det inn i en bisetning da eller?   Anonymous poster hash: 75fc7...020

Bare si det?

Skrevet

jeg googler jeg, finner nok ut av noe artig :) 

Takk for forsøket da, dere/ deg som prøvde å svare :) 

Skrevet

Til de kommende besteforeldrene bestilte jeg etiketter som jeg klistret på en vinflaske. Logoen på etiketten ble etternavnet som babyen skulle få, deretter sto det: Vinen for besteforeldre, og når babyen skulle komme. 

Anonymous poster hash: 240d9...9ee
Skrevet

Til de kommende besteforeldrene bestilte jeg etiketter som jeg klistret på en vinflaske. Logoen på etiketten ble etternavnet som babyen skulle få, deretter sto det: Vinen for besteforeldre, og når babyen skulle komme. 

Anonymous poster hash: 240d9...9ee

Å, for et genialt tips!! passer supergodt til min vinelskende mamma!! Tusen takk for svar! :D  HI

Skrevet

"Åååh, se på meg, da dere!! Se, på meg! Jeg er graviiiid! Alle øyne på meg, dere. Når skal jeg fortelle dere alle, på en så gøyal og smart måte at jeg har pult og er fertil! Hurra for meg!! Alle må med på feiringen! Klapp i hendene! For meg! Kom igjen, alle sammen! Se så artig og gravid jeg er!"

*sukk*

Anonymous poster hash: 4a039...ac3

Skrevet

"Åååh, se på meg, da dere!! Se, på meg! Jeg er graviiiid! Alle øyne på meg, dere. Når skal jeg fortelle dere alle, på en så gøyal og smart måte at jeg har pult og er fertil! Hurra for meg!! Alle må med på feiringen! Klapp i hendene! For meg! Kom igjen, alle sammen! Se så artig og gravid jeg er!"

*sukk*

Så utrolig stusselig det må være å ikke greie å se andres glede og hvor spesielt det er for de som blir gravide - og ikke minst stusselig å ikke se at andre kanskje ønsker å gjøre noe litt mer ut av det å fortelle.

Anonymous poster hash: 20441...123

Skrevet

Vi tok bilde av en bolle i ovnen og sendte på sms.

Skrevet

*sukk*

Handler ikke om at ALLE MÅ se på meg, handler mer om at mine svigers og mine foreldre har venta i mange år på å få bli besteforeldre. tenkte å overraske dem på en fin og artig måte, og glede dem. Jeg for min del trenger ikke oppmerksomhet fra alle og enhver. Herregud for et surmaga troll du er!! Du må være superhormonell lille venn :-* 

HI

Skrevet

Se på AFV, der finner du sikker noen gode tips😆

Anonymous poster hash: ee320...8f0

Skrevet

Inviter på kaffe og plassere et par bitte små sko ved siden av dine og din manns sko i gangen. Se om de merker det

Anonymous poster hash: 770db...5fd

Skrevet

*sukk*

For en solstråle du må være for dine medmennesker..

Et nytt barn i familien er en kjempeglede. Mine foreldre fikk en kopp fra broren min med teksten Verdens beste bestemor/far. Ideen er ikke superorginal, men å observere gleden hos min bror og svigerinne, og ikke minst våre foreldre! Utrolig gøy.

Mine foreldre og svigerforeldre hadde blitt superglade for nytt barnebarn, om jeg så annonserte det med zumba-oppvisning eller fortalte ved søndagskaffe. Opp til oss hvordan vi Gjør det :)

Anonymous poster hash: 2119c...9b3

Skrevet

*sukk*Anonymous poster hash: 4a039...ac3

Hehe...

Skrevet

Handler ikke om at ALLE MÅ se på meg, handler mer om at mine svigers og mine foreldre har venta i mange år på å få bli besteforeldre. tenkte å overraske dem på en fin og artig måte, og glede dem. Jeg for min del trenger ikke oppmerksomhet fra alle og enhver. Herregud for et surmaga troll du er!! Du må være superhormonell lille venn :-* HI Anonymous poster hash: 75fc7...020

Tror du ikke nyheten i seg selv gleder dem?

Skrevet

Tror du ikke nyheten i seg selv gleder dem?

Jeg forstår ikke hvorfor noen føler de bør mene noe om hva folk finner glede av.

En gave vil gi glede om den er pakket inn i sølvpapir eller rema-pose. Må være opp til enhver hvordan de vil gi den

Anonymous poster hash: 2119c...9b3

Skrevet

Jeg fatter heller ikke hvorfor noen må fortelle slikt på en gøyal og artig måte.

Det er jo bare å si det - de blir sikkert glade selv om de får høre det på en normal måte.

Anonymous poster hash: 410ee...679
Skrevet

Jeg ringte min mamma og samboer ringte sin. Sa det bare rett ut 😊 syns det er litt rart at man lager så mye ut av det.

Men finnes sikkert hauger av tips på google om klær man kan ta på seg, bilder man kan sende eller gåter man kan lage. Hver sin smak 😀

Anonymous poster hash: c158a...409

Skrevet

Jeg fatter heller ikke hvorfor noen må fortelle slikt på en gøyal og artig måte.

Det er jo bare å si det - de blir sikkert glade selv om de får høre det på en normal måte.

Anonymous poster hash: 410ee...679

Det kommer vel litt an på hva slags type man er, og hva slags familie man er vokst opp i. Noen familier elsker lekne og morsomme påfunn, andre er mer nøytrale. Alle gjør det som er rett for seg selv. Dere som ikke skjønner poenget med å lage en morsom greie rundt nyheten kan vel bare la være å svare? HI har bedt om ideer, ikke en vurdering av hvorvidt det er teit eller ei å gjøre noe ut av dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...