Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Den første som svarer eller den dere har mest lyst til å gi bort til? Jeg gir som regel bort til den første kvinnen som svarer. Det er alltid en haug med utenlandske menn som er veldig på. Men synes det er litt skummelt å skulle få de på døra alene her hjemme. Derfor foretrekker jeg å gi bort til kvinner. Anonymous poster hash: 0b069...b93
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 De første som vil ha og har mulighet til å hente fort. Anonymous poster hash: bd4fc...ad9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 Jeg er alenemamma så får fort sympati for andre alenemammaer å gir som regel vekk klærene til de. Men har også hatt en utlandsk pappa som var veldig takknemlig for barneklærene å ga meg ett blomsterbukett som takk for klærene Anonymous poster hash: 6b3a0...31e
Kjerringa med agurken Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 Førstemann til mølla. Hentes den ikke til avtalt tid får de beskjed om at den går til nestemann på lista. Med unntak av en sofadel som jeg ga bort så var det kun etnisk norske som hentet tingene. Jeg har ikke hatt tid til å evaluere hvem som fortjener ting mest. Vært mange studenter som har fått ting de trenger da
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. august 2016 #5 Skrevet 30. august 2016 De som kan komme først og ikke stiller spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #7 Skrevet 30. august 2016 Første som svarer, med mindre jeg har fått flere før jeg ser dem og nr 2 ser mer seriøs ut. Får mer lyst til å gi til noen som umiddelbart foreslår et hentetidspunkt som ikke er langt frem i tid (og ellers virker ivrige ), så jeg slipper å sende masse meldinger frem og tilbake og oppbevare tingene lenge. Anonymous poster hash: f7a97...b26
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #8 Skrevet 30. august 2016 Den som kan komme først og det ikke er noe dill med. Har ingenting mot å gi bort noe til en utenlandsk mann med milioninntekt som selger tingene videre bare det blir hentet fort og greit. Anonymous poster hash: 335b1...eba
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #9 Skrevet 30. august 2016 Den som kan hente først. Anonymous poster hash: d878c...7d2
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #11 Skrevet 30. august 2016 Den som er først ute og den som henter først Anonymous poster hash: d2025...280
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå