Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Kjæresten har bursdag snart og hans tv ryker. Er det for stor gave om han får en tv til 2500 kr og ta det som bursdag og jul i ett? Anonymous poster hash: b815e...9bd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Hvor lenge har dere vært sammen ? Anonymous poster hash: 48292...515
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 Snart 6 mnd. Han er midt i en rettsak så vet mye penger går dit. Vil liksom ikke overkjøre han med gaven heller. Anonymous poster hash: b815e...9bd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 Nei syns ikke det? Har du lyst har du lov. Mannen min fikk fallskjermhopp i gave, da hadde vi vært sammen i litt over et halvt år. (Men vi bodde sammen og venta barn da) Anonymous poster hash: 8987b...92d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #5 Skrevet 30. august 2016 For stor gave? Det er da bare en veldig fin ting å gjøre. Jeg ville gjort det. 😊 Anonymous poster hash: 04bbb...db7
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #6 Skrevet 30. august 2016 For stor gave? Det er da bare en veldig fin ting å gjøre. Jeg ville gjort det. 😊 Anonymous poster hash: 04bbb...db7 Mener du det? Er redd for å overkjøre han. Anonymous poster hash: b815e...9bd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #7 Skrevet 30. august 2016 Har du god råd så synes jeg det er OK, selv om det er litt dyr gave så tidlig i et forhold. Føles det riktig så synes jeg du skal gjøre det Anonymous poster hash: 5839d...ec1
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #8 Skrevet 30. august 2016 Snart 6 mnd. Han er midt i en rettsak så vet mye penger går dit. Vil liksom ikke overkjøre han med gaven heller. Anonymous poster hash: b815e...9bd Eneste problemet er at du risikerer at han føler han må gi deg like mye tilbake. Og det er jo litt dumt hvis han ikke har råd til det. Anonymous poster hash: bf2e0...6b3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #9 Skrevet 30. august 2016 Eneste problemet er at du risikerer at han føler han må gi deg like mye tilbake. Og det er jo litt dumt hvis han ikke har råd til det. Anonymous poster hash: bf2e0...6b3 Er det jeg føler på og. Men blir dobbel gave da. Anonymous poster hash: b815e...9bd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #10 Skrevet 30. august 2016 Er du trygg på forholdet og du vet han ønsker seg den tven så er det en grei nok gave, men det blir litt rart å ikke ha noen gave første julen dere er sammen og det er en del menn som uansett ikke blir så glade for en såpass billig tv. Anonymous poster hash: a42e5...634
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #11 Skrevet 30. august 2016 Blir da bare en liten ting til jul. Han hadde neppe kjøpt dyrere tv selv. Anonymous poster hash: b815e...9bd
Hengebukksvinet Skrevet 30. august 2016 #12 Skrevet 30. august 2016 Kjempesnilt og fint gjort.Sammenslått blir det jo et greit beløp:-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #13 Skrevet 30. august 2016 Da blir det tv☺☺ Anonymous poster hash: b815e...9bd
Catriina27 Skrevet 30. august 2016 #14 Skrevet 30. august 2016 Hadde ikke gjort det! En så billig TV må enten være veldig liten eller utrolig dårlig kvalitet. Hadde heller gitt gavekort på Elkjøp eller lignende slik han kan legge til penger å kjøpe en TV av grei kvalitet og med de funksjonen han ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå