Gå til innhold

for stor gave med en tv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten har bursdag snart og hans tv ryker.

Er det for stor gave om han får en tv til 2500 kr og ta det som bursdag og jul i ett?

 

Anonymous poster hash: b815e...9bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen ?

 

 

Anonymous poster hash: 48292...515

Skrevet

Snart 6 mnd. Han er midt i en rettsak så vet mye penger går dit. Vil liksom ikke overkjøre han med gaven heller.

 

Anonymous poster hash: b815e...9bd

Skrevet

Nei syns ikke det? Har du lyst har du lov. Mannen min fikk fallskjermhopp i gave, da hadde vi vært sammen i litt over et halvt år. (Men vi bodde sammen og venta barn da)

 

Anonymous poster hash: 8987b...92d

Skrevet

For stor gave? Det er da bare en veldig fin ting å gjøre. Jeg ville gjort det. 😊

 

Anonymous poster hash: 04bbb...db7

Skrevet

For stor gave? Det er da bare en veldig fin ting å gjøre. Jeg ville gjort det. 😊

 

Anonymous poster hash: 04bbb...db7

Mener du det? Er redd for å overkjøre han.

 

Anonymous poster hash: b815e...9bd

Skrevet

Har du god råd så synes jeg det er OK, selv om det er litt dyr gave så tidlig i et forhold. Føles det riktig så synes jeg du skal gjøre det

 

Anonymous poster hash: 5839d...ec1

Skrevet

Snart 6 mnd. Han er midt i en rettsak så vet mye penger går dit. Vil liksom ikke overkjøre han med gaven heller.

 

Anonymous poster hash: b815e...9bd

 

Eneste problemet er at du risikerer at han føler han må gi deg like mye tilbake. Og det er jo litt dumt hvis han ikke har råd til det.

 

Anonymous poster hash: bf2e0...6b3

Skrevet

 

Eneste problemet er at du risikerer at han føler han må gi deg like mye tilbake. Og det er jo litt dumt hvis han ikke har råd til det.

 

Anonymous poster hash: bf2e0...6b3

Er det jeg føler på og. Men blir dobbel gave da.

 

Anonymous poster hash: b815e...9bd

Skrevet

Er du trygg på forholdet og du vet han ønsker seg den tven så er det en grei nok gave, men det blir litt rart å ikke ha noen gave første julen dere er sammen og det er en del menn som uansett ikke blir så glade for en såpass billig tv.

 

Anonymous poster hash: a42e5...634

Skrevet

Blir da bare en liten ting til jul. Han hadde neppe kjøpt dyrere tv selv.

 

Anonymous poster hash: b815e...9bd

Skrevet

Kjempesnilt og fint gjort.Sammenslått blir det jo et greit beløp:-)

Skrevet

Da blir det tv☺☺

 

Anonymous poster hash: b815e...9bd

Skrevet

Hadde ikke gjort det! En så billig TV må enten være veldig liten eller utrolig dårlig kvalitet. Hadde heller gitt gavekort på Elkjøp eller lignende slik han kan legge til penger å kjøpe en TV av grei kvalitet og med de funksjonen han ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...