Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #1 Skrevet 29. august 2016 "Evig eies et dårlig rykte"? La oss si at en person har gjort noe dumt som blir lagt merke til, kan du noensinne tenke noe annet om personen? Feks: en person du jobber med er tidligere dømt for bedrageri eller stjeling. Så blir noe borte på jobben. Hvem er den første man tenker er skyldig? Anonymous poster hash: 8d776...fc3
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Akkurat den historien du skisser der er nok dessverre alltid tilfelle. Anonymous poster hash: 385fc...ed9
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #4 Skrevet 29. august 2016 Jeg husker når jeg gikk på videregående i 2000, altså for 16 år siden en gutt som stjal penger av en medelev. Så vidt jeg vet var det første og siste gangen, men hver gang jeg tenker på han så er han "han som stjal". Nå kjenner jeg ikke han og har aldri omgått han så det kan være om vi hadde vært venner så hadde jeg tenkt annerledes om han. Kanskje dårlig rykte henger ved de man aldri lærerer seg å kjenne? Ei annen jeg fikk på skole med var notorisk utro og lå med alt og alle. Jeg tenker fortsatt på ho som løs og billig. Om hun fortsatt er utro aner jeg ikke men "Evig eies et dårlig rykte" Anonymous poster hash: 16555...117
sug lut Skrevet 29. august 2016 #5 Skrevet 29. august 2016 Det spørs jo hvor trange små sirkler du beveger deg i.
Mamma_til_2 Skrevet 30. august 2016 #6 Skrevet 30. august 2016 Jeg tenker heller " uskyldig inntill motsatt er bevisst"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå