Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #1 Skrevet 29. august 2016 I barnehagen kan man levere innbydelser på avdelingen om alle inviteres. Hentet barnet idag og når vi gikk inn i garderoben så hun at det hang noen bursdagsinnbydelser på hyllene. Hun spurte hvor hennes var, og jeg sa at det var ingen der med navnet hennes på. Hun ble helt knust! Jeg har aldri sett henne så trist og jeg fikk så vondt! Tårene hennes rant og rant. Møtte heldigvis foreldrene til bursdagsbarnet og alt var en misforståelse! De sa alle var invitert og var helt sikker på at de hang opp på hyllene til alle i morges. Regner egentlig med at den har falt ned og blitt borte, eller at noen har tatt med feil. Barnet mitt skulle få ny innbydelse i morgen da. Så idag fikk jeg virkelig se hvor fælt det er for noen å bli ekskludert selvom det bare var en misforståelse Anonymous poster hash: 1d383...7cf
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #2 Skrevet 29. august 2016 Uff, stakkars jenta di Bra at du fikk snakket med foreldrene og at det var en misforståelse Anonymous poster hash: 56f45...675
Mamma til 2 søte Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Nå begynte jeg nesten å gråte selv... 😭 Unner ingen barn å oppleve sånt. Så bra det var en misforståelse og at du traff foreldrene 😊
123ggg Skrevet 29. august 2016 #4 Skrevet 29. august 2016 Godt d ikke var med vilje. Er så stygt å sårt for ungene å bli ekskludert. Huske hvordan det var selv. Var eneste utlending I klassen å ble I hele barneskolen invitert t selskap hos kun 2 elever hvert år.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #5 Skrevet 29. august 2016 Uff, det har skjedd oss også. Det hang invitasjoner til ALLE på avd, bortsett fra min datter. Bursdagsbarnet var en av de min datter lekte mest med, så jeg var 99% sikker på at hun også var invitert, men hun var helt knust. Det hjalp ikke hva jeg sa. Til slutt stod jeg og foreldre til 3 andre barn og prøvde å trøste henne. Helt grusomt var det. Vet ikke hva som skjedde med den, men fikk melding av moren samme kveld som sa at de hadde laget en ny invitasjon som de skulle henge opp dagen etter. Anonymous poster hash: 27e62...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå