Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #1 Skrevet 29. august 2016 Flyttet inn i ny leilighet. Personene før oss har tydeligvis aldri luftet inne på soverommene(???) det har seg nemlig slik at de har hengt opp noen persienner inne i vinduskarmen, ikke noe problem med det, men problemet er at disse vinduene må åpnes som en dør som går INNOVER! Det vill altså si at disse persiennene er helt i veien for at jeg i det HELE tatt får rikket vinduet litt på gløtt, ikke antydning til frisk luft siden vinduet ikke går opp!!! Så til sprørsmålet, HVA og HVOR får jeg kjøpt noe jeg kan bruke isteden???? Det må kunne henges på utsiden av karmen for at vinduet skal kunne åpnes. Vet selvfølgelig om gardiner, men jeg er ikke så glad selv i å ha det på soverommet :-) hvis noen kan komme med tips så blir jeg super glad 🙏🏼 tusen takk Anonymous poster hash: 4db0e...efc
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #2 Skrevet 29. august 2016 Rullegardiner kan monteres utenpå karm også. Evt ytterst i karmen. Anonymous poster hash: 67ced...ea4
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Rullegardin Plisségardin som festes i selve vinduet (ikke på glasset, men den rammen rundt) Liftgardin Vanlig gardin Anonymous poster hash: ee89a...fe5
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #4 Skrevet 29. august 2016 Okei! Så rullegardiner kan altså monteres utenpå karmen! Veldig behjelpelig. Tusen takk Anonymous poster hash: 4db0e...efc
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #5 Skrevet 29. august 2016 Ja, jeg lå akkurat i senga og så på mine egne da jeg svarte 😃 Tror de er fra Kid. Anonymous poster hash: ee89a...fe5
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #6 Skrevet 29. august 2016 Ja, jeg lå akkurat i senga og så på mine egne da jeg svarte Tror de er fra Kid.Anonymous poster hash: ee89a...fe5 Og de henger utenpå karmen ? Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 4db0e...efc
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #7 Skrevet 29. august 2016 Og de henger utenpå karmen ? Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 4db0e...efc Ja, på listen over vinduskarmen Anonymous poster hash: ee89a...fe5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå