Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #1 Skrevet 29. august 2016 Har så vondt i kjeven. Sannsynligvis en betennelse under en tann. Hvordan kan jeg best mulig lette på smerten selv? Jeg har tatt en del Ibux, men synes ikke det hjelper godt nok. Anonymous poster hash: 3e41d...fd5
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #2 Skrevet 29. august 2016 Uff, det er grusomt! Du har min dypeste medfølelse! Kom deg til tannlegen så fort som mulig. Det går ikke over av seg selv, du må sannsynligvis ha anti. Noen sier det skal hjelpe å tygge på nellikspiker, kanslje verdt et forsøk. Ellers kan du kombinere Paracet og Ibux. Anonymous poster hash: 871d3...715
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Kom deg til tannlegen og få antibiotika. Jeg gikk med betennelse i kjeven og havnet på sykehuset med sepsis! Anonymous poster hash: c03f2...941
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #4 Skrevet 29. august 2016 Enantyum (dexketoprofen) har jeg fårt ved tannpine men jeg bor i det store utland så vet ikke om det gies av tannleger i Norge. Det tar smertene Anonymous poster hash: b742e...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå