Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #1 Skrevet 29. august 2016 Var det det for deg? Anonymous poster hash: 0aa16...774
Proktor Skrevet 29. august 2016 #2 Skrevet 29. august 2016 Ja!! Jeg prøvde å innbille meg selv at det ikke var det i flere år. Var ikke jeg som tok valget om å gå heller. Jeg har det utrolig mye bedre!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 For mannen min er det, sier han. Han var i et dårlig forhold når vi traff hverandre på felles trening. Han brukte lang tid på å prøve å få det til å gå med eksen, og jeg holdt meg langt unna. Men til slutt tok han et valg og han har aldri vært mer lykkelig og tilfreds som nå, han sier at det er dette som er riktig og at hans univers nå er perfekt❤ Anonymous poster hash: 6d652...0a6
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. august 2016 #4 Skrevet 29. august 2016 Gresset er grønnest der du vanner det. For min del vannet jeg ikke gresset, ikke eksen min heller for den saks skyld. Derfor var det tørt og kjedelig, og han falt for fristelsen til å beite på andre siden. Ettersom gresset ikke var vannet på flere år var det ikke mulig å få det grønt og fint igjen, og vi gikk fra hverandre.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #5 Skrevet 29. august 2016 Gresset er grønnest der det blir vannet. Så enkelt, så vanskelig. Anonymous poster hash: 77886...257
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #6 Skrevet 29. august 2016 ja veldig grønt. har ikke angret ett sekund😊 Anonymous poster hash: a1423...961
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #7 Skrevet 29. august 2016 Jeg vet ikke, men tviler. Jeg tror det er virkelig å pleie og jobbe med forholdet hele tiden... Men grunnleggende kjærlighet for hverandre må være tilstede- ellers er det ikke poeng. Anonymous poster hash: e43ed...e01
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. august 2016 #8 Skrevet 29. august 2016 Veldig mye grønnere! Og tro meg, jeg vannet!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #9 Skrevet 29. august 2016 Til tross for iherdig vanning, så hjalp det ikke. Så gresset var mye grønnere på andre siden😊 Anonymous poster hash: 009fc...55c
Surogvanskelig Skrevet 29. august 2016 #11 Skrevet 29. august 2016 Ja, men det var et forhold uten barn.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2016 #12 Skrevet 29. august 2016 "Gresset er grønneste der man vanner det" er litt klisjé. Alt kan ikke reddes, noen passet ikke sammen fra start. Så kan det argumenteres med at det er dårlige valg å ende med en man ikke burde vært sammen med, men slik er nå endog livet iblant. For meg var gresset uendelig mye grønnere på den andre siden. Selv ved planting var det en himmelvid forskjell. Det første gresset var ganske tørt fra start. Det var tungt å prøve og få det sunt og spirende. Jeg ga opp og fant en skinnende grønn eng som holder seg grønn nesten automatisk av all godhet og omtanke for hverandre. Anonymous poster hash: 036f9...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå